×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تسلیت نایب رئیس هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی به مناسبت درگذشت روسای پیشین کانون بازنشستگان

کیوسک خبر ـ به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در پیامهای صادر شده از سوی دکتر علی حیدری آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون»
دریافت خبر درگذشت مرحوم رضا قلی پاکزاد رئیس سابق کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران، موجب تاسف و تاثر گردید. آن عزیز درگذشته از حسن خلق و صمیمیت بسیار بالایی برخوردار بود و سال های متمادی در کانون برای پیگیری مسائل و مشکلات بازنشستگان زحمت می کشید.
درگذشت ایشان را به خانواده محترم و سایر بازماندگان گرامی و جنابعالی و اعضای محترم هیات مدیره کانون تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. روحش شاد و یاد و نامش گرامی باد.

وی همچنین در پیام دیگری آورده است:

«انالله و انا الیه راجعون»
دریافت خبر درگذشت مرحوم غلامرضا انصاری از کارشناسان و مدیران سابق سازمان تامین اجتماعی موجب تاسف و تاثر گردید. او از بنیانگذاران کانون همکاران بازنشسته سازمان بود که سالهای متمادی در کانون مزبور برای پیگیری مسائل و مشکلات همکاران تلاش نموده و همچنین در ارتباط با چالشهای مبتلابه سازمان در مجامع و محافل مختلف تصمیم سازی و تصمیم گیری حضور یافته و به تبیین مواضع اصولی و کارشناسی سازمان مبادرت می ورزید. مداومت و استمرار نقش آفرینی آن مرحوم در کانون و استفاده از هر فرصتی برای تبیین و تشریح اقتضائات و ملاحظات کارشناسی مربوط به سازمان تامین اجتماعی، نکته بارز شخصیت او بود.
درگذشت ایشان را به خانواده محترم و سایر بازماندگان گرامی و جنابعالی و اعضای محترم هیات مدیره کانون و همکاران گرامی شاغل و بازنشسته سازمان تامین اجتماعی تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. روحش شاد و یاد و نامش گرامی باد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.