×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، مهندس حیدرنیا مدیرعامل محترم شرکت پتروشیمی شیراز طی پیامی روز کارگر را به جامعه کارگران این شرکت تبریک گفتند متن پیام مهندس حیدرنیا به شرح ذیل می باشد :
بسمه تعالی

کار و تلاش مسیر درخشانی است که خورشید صداقت و خلوص ، گرمابخش و انرژی دهنده وجود رهروان این طریق است و چه افتخار آمیز است در سایه این تلاش صادقانه ، همراه شما بودن !
روز جهانی کار و کارگر بهانه ای است تا افتخار همراهی شما عزیزان و تلاش گران شرکت پتروشیمی شیراز را ارج نهاده و از تمامی تلاش ها و زحمات صادقانه شما تشکر نمایم.
همکاران عزیز و گرانقدر ؛

ایران اسلامی همچون گذشته نیازمند ایثار و فداکاری در تمامی عرصه ها به ویژه کمک به تقویت زیرساخت های اقتصادی و تولید از طریق ارائه خدمات زیربنایی مطلوب می باشد ، و شما خادمان صنعت پتروشیمی همچون گذشته با نقش آفرینی حیاتی خود ، برگ زرینی بر این دفتر پرافتخار ورق خواهید زد .

امروز کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی و عرصه تولید جامعه مشغول به فعالیت بوده و بی شک بخش عظیمی از دستاورد‌های اقتصادی و صنعتی کشور، مرهون تلاش های مجاهدانه و شبانه‌روزی کارگران گرانقدر می‌باشد.

اینجانب ۱۱ اردیبهشت ماه روز کارگر را به یکایک شما کارگران پر تلاشِ خانواده بزرگ شرکت پتروشیمی شیراز تبریک عرض نموده و امیدوارم در سال ١۴٠۲، با سرلوحه قرار دادن شعار «مهار تورم و رشد تولید » بتوانیم در کنار یکدیگر در جهت آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان گام برداریم.

سلامتی، سربلندی، نیکبختی و موفقیت همه شما عزیزان و خانواده محترمتان را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

احمد رضا حیدرنیا

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.