×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد : دکتر محمود تبریزی نائب الرئیس هیئت مدیره و مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد طی پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به اعضا محترم صندوق قرض الحسنه شاهد و کارکنان خدوم و زحمتکش و خانواده محترم صندوق تبریک و تهنیت گفتند.
متن پیام :

ماه رحمت سفره اش گسترده شد

زنده از فیضش جهان مرده شد

آسمان پر گشته از شادی و شور

آمده از لطف حق میلاد نور

ماه بـه نیمه رسیده اسـت و در‌های رحمت، بر روی جهانیان باز اسـت. فراوانی رحمت و نعمت اسـت و جان‏‌ها آکنده از عشق اسـت. ماه بـه نیمه رسیده اسـت که این چنین در کامل‌ترین صورت خویش بـه جلوه‏‌گری، دست ‏افشانی می‏‌کند. ستارگان بـه تکاپو درآمده ‏اند گرداگرد ماه. بدری در آستانه حُسن خودنمایی می‌‏کند؛ ماه تمامی که از ذخیره هستی بـه زمین هدیه داده شده اسـت.

حَسَن، آینه حُسن خداوندی اسـت. مجتبی، در آغوش پاک‏‌ترین مادران عالم چشم بـه جهان گشود و میوه قلب رسول اللّه‏ شد. آمد و کرامت را از پدر آسمانی ‏اش آموخت و چراغ کرامتش را برای اهل زمین برافروخت. ثمره زندگی علی و فاطمه «ع»؛ پا بـه جهان خاکی گذاشت و خاک تا افلاک را غرق نور و سرور نمود .

اینحانب میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ، کریم سبز پوش آل فاطمه ،تنها ترین سردار لشکر حیدر و غریب شهر پیامبر را در ۱۵ ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند ، به تمامی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت و اعضا صندوق قر ض الحسنه شاهد و تمامی کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمانها و ادارات تابعه و همچنین کارکنان خدوم صندوق قر ض الحسنه شاهد با خانواده محترم عرض تبریک و تهنیت دارم .

محمود تبریزی

مدیر عامل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.