×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت نیمه شعبان

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در پیامی نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت بقیه الله الاعظم (عج) را به همگان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در پیامی سالروز میلاد با سعادت بقیه الله الاعظم (عج) را به همگان تبریک و تهنیت گفت.

متن کامل پیام به این شرح  است؛

امام جعفرصادق (ع)؛
لَو لَمْ یبْقَ منَ الدُّنیا اِلاَّ یومٌ واحِدٌ لَطَوّلَ اللهُ ذلِکَ الیومَ حَتّی یخرُجَ قائمُنا أَهْلَ البَیت.
اگر از عمر دنیا تنها یک روز مانده باشد خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند تا قائم ما اهل بیت(ع) ظهور یابد.(منتخب‌الاثر، ص ٢۵۴)

سالروز میلاد مبارک  حضرت ‎‏حجت بن الحسن العسکری بقیه الله الاعظم امام زمان(عج)  بر همه عاشقان ولایت و امامت و منتظران عدالت و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت خجسته باد.

چه مبارک است ولادت آسمانی بزرگ مردی که دنیا در انتظار ظهور او و بارش باران رحمت و عدالت به واسطه حضور اوست تا زمین تشنه، سیراب و مردم خسته، جان تازه بگیرند.

میلاد حضرت مهدی(عج) سالروز که در باور منتظران، روز دیدار جمال موعود را تداعی می‌کند. صبحی که امتداد انوار خورشید عدل و داد به قنوت دستان منتظرگره می‌خورد تا بنیان ظلم و جور از جهان برچیده شود.

فرا رسیدن نیمه شعبان المبارک، خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را حضور ملت شریف ایران اسلامی به خصوص خانواده بزرگ پاکسان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بزرگ تعجیل در ظهور آن حضرت را مسئلت دارم.

با امید ظهوراباصالح(ع) در نیمه شعبان از درگاه پروردگار مهربان توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهورش را طلب می کنیم.

حسن بقائی
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.