×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: حسن بقائی مدیرعامل پاکسان در پیامی روز عید سعید فطر را به مومنان و مسلمانان ایران خصوصا پرسنل شریف این مجموعه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام وی به این شرح است؛

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَهِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَهِ

همکاران گرامی

عید فطر روز بشارت و فراخوان گسترش رحمت الهی بر بندگان مومن ومسلمانی است که یک ماه همنشینی پر قدر و منزلت را در درگاه یگانه حق سپری کردند. ماهی که در آن به واسطه طاعات و عبادات و اعمال معنوی، مسلمانان و مومنان گام های محکم تری در قرب معبود برداشتند.

سجده شکر بر سر آستان ربوبیت حق می سائیم که تطهیر جسم و جان، سرودن نغمه توحید و بندگی و آکندن دلها به عطر کلام الهی را در سایه عبادت، اکرام، اطعام و صیام در این ماه پربرکت بر ما فراهم و میسر گرداند.

امید آنکه ذخیره معنوی حاصل ازاین همجواری و همنشینی مبارک با درگاه ربوبی، توشه همگان قرار گرفته و مسیر نورانی حق و حقیقت را به مدد آن طی کنیم.

فرا رسیدن این عید سعید و فرخنده را خدمت همکاران و خانواده های گرامی‌شان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان در ماه مبارک رمضان و رحمت و مغفرت واسعه مسألت دارم.

                                                                             حسن بقائی

                                                                        مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.