×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر محمود تبریزی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد، طی پیامی فرارسیدن یوم الله ۲۲بهمن را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی صندوق، متن پیام تبریک دکتر محمود تبریزی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان و وحدت کلمه بود. امام خمینی (ره)

یوم الله ۲۲ بهمن؛ جلوه گاه پیروزی یکی از عظیم ترین حماسه های مقاومت و آزادی خواهی ملت ها در تاریخ معاصر است که با استعانت از ذات الهی و در سایه سار رهبری مردی الهی با مشارکت گسترده و میلیونی مردان و زنان ایران اسلامی و تقدیم خون شهدای والامقام رقم خورد و با ایستادگی، پایمردی و جانفشانی مردم مومن و انقلابی به بنای بزرگ مقاومت بدل گردید.

این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود؛ و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد اما هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و والامقام انقلاب اسلامی ، ایام الله ۲۲ بهمن را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای ملت بزرگ ایران اسلامی، عزت، سربلندی و سرافرازی مسئلت می نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.