×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در آستانه فرا رسیدن ۱۵ بهمن، اعظم هنردوست نائب رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین، با صدور پیامی بیستمین سالروز تأسیس شرکت را به کارکنان، سهامداران و کلیه ذینفعان این مجموعه تبریک گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین، در متن پیام آمده است:

بیمه اتکایی ایران‌معین بیستمین سال فعالیت خود به عنوان بهترین فصل حیات اقتصادی را مرهون تلاش، همت و حمایت تمام کسانی است که روزگاری در فعالیت این شرکت نقش داشته‌اند. حضوری که خوشنامی و افتخار خلق شده گذشته را امروز در مأموریت جدید بیمه‌گری اتکایی به آینده‌ای مطمئن، امیدوار و روشن گره می‌زند.

شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین از ابتدای سالجاری تا تولدی دیگر، توانسته در سایه کوشش، همراهی و همدلی اعضای هیئت مدیره، مدیران، کارکنان و پشتیبانی سهامداران موفقیت‌های ارزشمند و قابل اتکایی را بدست آورد.

رشد ۱۱۹ درصدی حق بیمه قبولی ۱۰ ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه، کاهش ۷۵ درصدی خسارت ۱۰ ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه، برخورداری از بیشترین سرمایه ثبتی در مقایسه با شرکت‌های اتکایی، حفظ توانگری مالی سطح یک برای سال‌های متمادی، متوازن نمودن پرتفوی قبولی و درج نماد در فرابورس از جمله دستاوردهای ارزشمندی است که می‌توان به پرونده عملکرد سال۱۴۰۲ این شرکت نمره بیست داد.

در اوج افتخار و سربلندی به نمایندگی از هیئت مدیره محترم ضمن گرامیداشت ایام خجسته دهه فجر و تبریک بیستمین سالروز تأسیس بیمه اتکایی ایران‌معین به همه همکاران پرتلاش، سهامداران ارجمند و ذینفعان گرامی، مراتب قدردانی خود را از یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با انسجام، همدلی، تلاش و کوشش مضاعف همه ارکان شرکت، بتوانیم گام‌های موثرتری را در تحقق برنامه‌ها، اهداف و مأموریت عالی بیمه اتکایی ایران‌معین برداریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.