×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

سرپرست بانک دی با انتشار پیامی، فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ را به ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سهامداران و کارکنان بانک دی تبریک گفت.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام علیرضا قیطاسی به این شرح است:

پیک بهاران رسید. آوای خوش بهار بانگ برمی‌آورد که «فانْظرْ إلى آثار رحْمت اللّه کیْف یحْیی الْأرْض بعْد موْتها» و جان بهاری‌اندیش چه نیک دم برمی‌آورد که « إنّ ذلک لمحْیی الْموْتى و هو على کلّ شیْءٍ قدیرٌ».

بهار، درس نو شدن از کهنگی است و منّت خدای را که با گوشه چشم کریمانه‌اش فرصت دیدن دوباره بهار را بر ما ارزانی داشت و شادباش، به اندیشه بهاری تمامی کسانی که بهاری می‌اندیشند و بهاری زیست می‌کنند.

نوروز سال ۱۴۰۳ در حالی فرا‌ می‌رسد که در سایه الطاف الهی و در چرخش دور گردون، توفیقی حاصل شد تا در بهار قرآن و رمضان به استقبال بهار طبیعت برویم. تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز پیوند سنت‌های دینی و ملی و فرصت کم نظیری برای نو نوار کردن روح است.

اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت‌مدیره، تقارن ماه مبارک رمضان و سال نو را به ملت شریف ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، سهامداران و کارکنان بانک دی تبریک می‌گویم و از درگاه حق تعالی آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسألت دارم و امیدوارم با بهره گیری معنوی از لیالی پرفضیلت ماه مبارک رمضان و عمل به آنها همواره نقش مؤثری در توسعه، پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی ایفا کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.