×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پوچتینو: باید بارسلونا را شکست دهیم

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اسپورت، پاری سن ژرمن در دیدار رفت برابر بارسلونا با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا شانس زیادی برای صعود به جمع هشت تیم داشته باشد.
پوچتینو در نشست خبری قبل از دیدار برگشت برابر بارسلونا گفت: از همان زمانی که مسئولیت هدایت تیم را برعهده گرفتم تنها به صعود به دور بعد فکر کردم. باید بارسلونا را از پیش رو برداریم و این هدف من از دقیقه نخست حضورم در تیم بوده است.
او درباره اظهار نظر اخیر خوان لاپورتا درباره بازگشت بارسلونا گفت: به من لاپورتا تبریک می گویم. ایمان و امیدواری عنصرهای بسیار مهمی هستند. بارسلونا تیم بزرگی است و باید با تمرکز بسیار بالا برابر این تیم بازی کنیم. ما به حریف خود کاملا احترام می گذاریم. آنها تیمی بسیار خوب با کادر فنی مجربی هستند. باید در طول ۹۰ دقیقه با تمرکز بازی کنیم. تمرکز مهم ترین چیز در فوتبال است. بازی را طوری آغاز می کنیم که انگار دیدار رفت بدون گل تمام شده است. برای صعود به دنبال پیروزی هستیم.
سرمربی پاری سن ژرمن در ادامه صحبت های خود گفت: من دو ماه است که سرمربی تیم شده ام. امید را در تیم می بینم.
او درباره وضعیت نیمار گفت: نیمار نمی تواند بازی کند و بنابرین به این بازی نخواهد رسید. او تلاش زیادی کرد که به این بازی برسد.نیمار خودش هم ناراحت است. امیدوارم که هر چه سریعتر به میادین برگردد.
پوچتینو درباره تمدید قرارداد با ام باپه گفت:  باشگاه مدتها است که این موضوع را مدیریت می کند. بار دیگر تکرار می کنم باید دو طرف به توافق برسند. هنوز توافقی صورت نگرفته است. فعلا تمرکز باشگاه و ام باپه روی اهدافی است که از ابتدای فصل تعیین کرده اند.
او در پایان درباره قدرت لاپورتا برای مانع شدن از انتقال مسی به پاری سن ژرمن گفت: صحبت کردن از دیگر باشگاه ها در حیطه من نیست. ما فقط به بازی برگشت برابر بارسلونا فکر می کنیم. باید به پیروزی برسیم. قطعا اذیت خواهیم شد چرا که بارسلونا تیم بزرگی است و کار را بر ما سخت خواهد کرد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.