×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پنل‌های تخصصی پژوهشکده بیمه در بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه در دو روز متوالی ۱۳ و ۱۴ آذر برگزار می‌گردد. در این همایش ۲۴ پنل تخصصی ارائه خواهد شد که از این تعداد، ۸ پنل‌ با مدیریت پژوهشکده بیمه برگزار می‌گردد.
نحوه ارائه این پنل‌ها به شرح زیر است:
در روز ۱۳ آذر ۱۴۰۰، پنل‌ تخصصی «اثر فناوری بر حسابرسی داخلی» از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۰۰ با حضور تعداد محدود مدعوین برگزار می‌گردد. فایل ضبط شده این پنل‌ در زمانبندی مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد از طریق وب‌سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و کانال آپارات پژوهشکده بیمه بازپخش خواهد شد.
در روز ۱۴ آذر و مقارن با دومین روز برگزاری همایش نیز پنل‌ تخصصی «تحول دیجیتال صنعت بیمه و تغییرات کسب‌و‌کاری شرکت‌های بیمه و نقش آن در رونق اقتصادی» از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ برگزار و از طریق سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و صفحات اینستاگرام بیمه مرکزی ج.ا.ایران، پژوهشکده بیمه و شرکت‌های بیمه به صورت زنده پخش خواهد شد.
همزمان با پخش زنده برنامه‌های روز ۱۴ آذر، پنل‌های تخصصی «تحول دیجیتال در صنعت بیمه؛ فرصت‌ها، چالش‌ها و استراتژی‌ها و پیامدهای آن در رونق اقتصای» و «تحول دیجیتال در صنعت بیمه؛ نحوه نظارت و لزوم بازنگری در قوانین و مقررات بیمه‌ای» هر دو از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰، پنل‌های تخصصی «تحول دیجیتال و شبکه فروش؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و «تحول دیجیتال در صنعت بیمه و محصولات بیمه‌ای» هر دو از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و پنل‌های تخصصی «تحول دیجیتال در صنعت بیمه و مدیریت ریسک و پیشگیرانه خسارت» و «نقش تحول دیجیتال در فرایندهای بیمه‌گری» هر دو از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۸:۰۰ با حضور تعداد محدود مدعوین در سالن‌های مجزا برگزار می‌گردند. فایل ضبط شده این پنل‌ها در زمانبندی مشخص که متعاقبا اعلام خواهد شد از طریق وب‌سایت بیست‌و‌هشتمین همایش ملی بیمه و توسعه و کانال آپارات پژوهشکده بیمه بازپخش خواهد شد.
ضمنا به کلیه شرکت‌کنندگان در پنل‌ها به صورت حضوری و مجازی، گواهی حضور اعطا می‌گردد.