×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی گفت: تعدادی از املاک تحت اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از طریق مزایده سراسری شماره ۱۱۳۳ و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و به صورت الکترونیکی به فروش می رسد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، علیرضا نورنژاد اظهارداشت: آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت برای مزایده سراسری ۱۱۳۳ ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۶ آبان ماه است و رمزگشایی پیشنهادها هم ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۲۸ آبان ماه با حضور اعضای فروش سازمان انجام می شود.

عضو هیات مدیره و معاون حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی setad.ir خواهد بود و همه مراحل فرایند مزایده شامل پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و رمزگشایی در بستر سامانه مذکور صورت می‌پذیرد.

وی در پایان گفت: خریداران برای بازدید از املاک مطرح در مزایده با شماره ۲۷۶۵۲۲۹۵ ستاد مرکزی هماهنگی لازم انجام و به نشانیWWW.TAMLIKI.IR مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.