×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پنجمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار باکیفیت بهتری برگزار می‌شود

به گزارش حوزه ایثار و شهادت ایرنا، ‌ پنجمین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل آموزش بنیاد و مدیران کل شاهد و ایثارگر پنج دستگاه آموزشی با موضوع بررسی و نحوه برگزاری پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار شد.
 یعقوب سلیمانی در این نشست افزود: با توجه به دیدگاه‌های مدیران کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی و شرایط موجود کشور و همچنین ادامه روند بیماری کرونا، اداره کل آموزش بنیاد باید نسبت به برنامه‌ریزی مناسب برای برگزاری پنجمین جشنواره در سوم خردادماه سال آینده با همکاری و همفکری ادارات کل شاهد و ایثارگر دستگاه‌های آموزشی اقدام کند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: جلسات شورای هماهنگی دستگاه‌های آموزشی باید به‌منظور برنامه‌ریزی و ارائه برنامه‌های تحولی و جدید به‌صورت منظم برگزار شود.
محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه ضمن خوش آمدگویی از تلاش و همکاری مدیران دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد در برگزاری مطلوب چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار تقدیر کرد و گزارشی از برگزاری چهار دوره گذشته این جشنواره ارائه داد.
در ادامه هریک از مدیران شاهد و ایثارگر وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه آزاد اسلامی و مدیریت حوزه علمیه دیدگاه و نقطه نظرات خود را در خصوص زمان و نحوه اجرای پنجمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار بیان کردند.
 این جشنواره هر سال با تعامل، مشارکت و همکاری اعضای طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش ‌و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با هدف ارزیابی سالیانه دستاوردها و نتایج طرح شاهد و معرفی چهره‌های شاخص و برتر علمی شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود و از مقام آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، دانش آموزان و طلاب معزز شاهد و ایثارگر در سطح ملی تقدیر و تجلیل می‌شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.