×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیریت امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران، بخشنامه کدهای رفتار عمومی فرهنگ سازمانی برای مشتریان و کارکنان توانخواه را به ادارات ستادی، اجرایی، مسئولان و کاربران باجه‌های بانکی ابلاغ شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این بخشنامه، کدها ی رفتار عمومی برای مشتریان و همکاران توانخواه جسمی و حرکتی، ناشنوایان، نابینایان، بیماران صعب العلاج و دارای کهولت سن در کمیته ارتقا سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم پست بانک ایران تصویب شده و برای اجرا به تمام کارکنان ستادی و اجرایی ابلاغ شد.
بر اساس این گزارش، بر اساس این بخشنامه رعایت کدهای رفتاری برای تمامی کارکنان بانکی الزامی بوده و به صورت دوره ای مورد ارزیابی قرار گرفته و بازرسان مقیم موظف بر نظارت بر حسن اجرای آن هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.