×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پایش تخصصی سلامت پرسنل پاکسان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: شرکت پاکسان سلامت پرسنل خود را به متخصصین سپرده است.

شرکت پاکسان به منظور بررسی سلامت پرسنل خود از حضور متخصصین گوناگون در این مجموعه بهره می برد.

شرکت پاکسان با راه اندازی درمانگاه تخصصی و به پاس زحمات ایثارگران عرصه سلامت با نام «شهدای سلامت» با دستور حسن بقائی مدیرعامل این مجموعه نسبت به ارائه خدمات تخصصی اقدام نمود.

در این درمانگاه حضور متخصصان گوناگون از جمله ارتوپد، داخلی، اعصاب و روان، قلب و عروق، و….این امکان را برای پرسنل فراهم کرده تا کوچکترین مشکل، پیرامون سلامت خود را با متخصصین این مرکز درمیان بگذارند.

در این مرکز فاصله پرسنل با خدمات پزشکی کاهش یافته و پایش سلامت برای کارکنان این مجموعه به صورت رایگان فراهم شده است.

دکتر مهشید حاجی علی، متخصص قلب و عروق حاضر در این مجموعه است که مراجعه کنندگان به این مرکز را از جهت سلامت قلب و عروق مورد معاینه قرار می دهد.

وی با تشریح شرح وظایف خود در درمانگاه «شهدای سلامت»شرکت پاکسان گفت: شرکت پاکسان به منظور افزایش سطح سلامت پرسنل با فراهم آوردن امکانات و دستگاه های مورد نیاز برای سنجش سلامت قلب و عروق در تلاش است تا پرسنل دارای مشکلات قلبی عروقی یا زمینه های وراثتی بتوانند با بروز کوچکترین نشانه هایی از وجود بیماری، شناسایی شده و از بروز مشکلات جدی برای سلامت خود پیشگیری کنند.

وی در ادامه ضمن اشاره به حمایت های مدیرعامل مجموعه از استقرار پزشکان متخصص در این پایگاه افزود: در تلاش هستیم با بررسی مشکلات قلبی عروقی پرسنلی که به ما مراجعه می کنند در وهله اول پیشگیری های لازم صورت گیرد و در گام های بعدی بیماری آنها را تشخیص داده و در جهت مداوای آنها اقدام کنیم.

حاجی علی در ادامه با اشاره به اهمیتی که مدیرعامل این مجموعه برای پرسنل قائل است یادآورشد: بررسی وضعیت سلامت پرسنل به عنوان نیروی انسانی اهمیت ویژه ای دارد و توجه تخصصی به سلامت پرسنل از موضوعات مورد تاکید مدیریت این مجموعه است.

این متخصص مستقر در شرکت پاکسان خاطرشان کرد: در وضعیت کنونی و با توجه به افزایش مشکلات اجتماعی و بالا بودن سطح استرس افراد جامعه توجه به بیماری های قلبی عروقی از اهمیت بالاتری برخوردار است و این مشکلات باید بعد از تشخیص در اسرع وقت بر طرف شود.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی