×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

غرفه بانک دی در روز پایانی چهارمین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش نیز میزبان جمع زیادی از فعالان اقتصادی در بخش های مختلف بود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی،امیر عباس هاشمی نژاد نایب رئیس هیات مدیره بانک در این دیدارها با بیان این که توانایی تامین مالی طرح های حوزه نفت و پتروشیمی در این بانک وجود دارد، گفت: کارشناسان و مدیران ما این آمادگی را دارند که مشاوره های لازم به منظور افزایش بهره وری در حوزه های مالی و بانکی را در اختیار فعالان اقتصادی قرار دهند.

در این روز، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایرانی، مدیرعامل شرکت پتروصنعت وندا، مدیرعامل شرکت سوربن، مدیرعامل شرکت آروند به کیش، مدیرعامل گروه صنعتی جهان آرا و جمعی دیگر از فعالان اقتصادی در حوزه های مختلف به ویژه پتروشیمی و صنایع پایین دستی نفت با مدیران ارشد بانک دی گفت و گو کردند.

همچنین کارشناسان گروه مالی دی، بیمه دی، صرافی دی و کارگزاری دی با ارائه مشاوره های مالی و اقتصادی در حوزه های مربوطه، پاسخگوی مراجعان بودند.

مدیران ارشد بانک دی طی روزهای برگزاری نمایشگاه با حضور در غرفه ۳۸، پاسخگوی نیازهای متقاضیان خدمات بانکی در حوزه های تسهیلات، ارز، ضمانتنامه، سپرده، خدمات اعتباری، بانکداری شرکتی و مشاوره های مالی بودند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.