×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پانزدهمین رویداد فیناپ با حمایت معنوی پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، اینشورتک به استفاده از فناوری‌های نوین برای کاهش ریسک و افزایش کارایی در صنعت بیمه اشاره دارد و ضمن ارتقای سهولت در صنعت بیمه و صرفه‌جویی در فرآیندهای سنتی خرید بیمه کمک می‌کند تا محصولات و خدمات بیمه در دسترس همگان قرار بگیرد. از این‌رو آشنایی بیشتر با مفهوم اینشورتک، بازیگران آن و چالش‌های این حوزه، موضوعی مهم برای علاقه‌مندان، مدیران و متخصصان صنعت بیمه است.
بر این اساس پانزدهمین رویداد فیناپ به موضوعاتی همچون چالش‌های استارت‌آپ‌های بیمه با شرگت‌های رگولاتور، سرمایه‌گذاری در حوزه اینشورتک، مشتری‌مداری در فضای اینشورتک و دیجیتال، برندینگ دیجیتال در ایران و تجربیات جهانی در رابطه با اینشورتک می‌پردازد و با حضور سخنرانانی از سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مرتبط با بیمه و اینشورتک برگزار می‌گردد. ستار هاشمی «معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، غلامرضا تاج‌گردون «مدیرعامل بیمه سرمد»، یونس مظلومی «مدیرعامل بیمه تعاون»، تیم لطیف «رئیس هیئت‌مدیره ازکی و بیمیتو»، علیرضا ماهیار «مشاور حوزه فناوری و نوآوری»، حمیدرضا نورعلیزاده «جانشین مدیرعامل در تحول دیجیتال شرکت بیمه سامان»، حامد شیدائیان «بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره ذهن چابک»، حسین حسینی «قائم‌ مقام مدیرعامل بیمه دانا»، مهدی صارمی «بنیان‌‌گذار استارتاپ لیتیوم»، حامد ولی‌پوری «مدیرعامل ازکی و بیمیتو»، محمود کریمی «مدیرعامل مرکز نوآفرینی پلنت»، حامد عابدینی «معاون نوآوری و برنامه‌ریزی بیمه البرز»، مهدی ایمانی مهر «قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره» و رسول قربانی «سردبیر پایگاه خبری راه پرداخت» از سخنران‌ها و اعضای پنل این رویداد هستند.
پانزدهمین رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۲۰ خرداد‌ماه ۱۴۰۰، در کارخانه نوآوری، سوله پلنت، ضبط و از ساعت ۱۳ تا ۱۸ به صورت زنده و مستقیم از کانال آپارات فیناپ و بسترهای پخش زنده قابل مشاهده خواهد بود.
علاقه‌مندان به موضوع اینشورتک جهت ثبت‌نام و دریافت محتوای این رویداد می‌توانند به نشانی https://evnd.co/o7rJV مراجعه فرمایند.