×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ویلسون: ولز از هیچ تیمی در جام جهانی نمی‌ترسد

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از اسکای اسپورت، در دیدار پلی آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا، تیم ملی ولز در خانه به مصاف اوکراین رفت و توانست با یک گل به برتری برسد و جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. این تیم با هدایت جیمی مورفی و با حضور ستارگانی مانند ایوور الچرچ و جان چارلز برای اولین بار در جام جهانی ۱۹۵۸ سوئد بازی کرد و نتایج خوبی نیز به دست آورد و به یک چهارم نهایی رسید. با این حال این تیم سال‌ها از رسیدن به جام جهانی بازماند تا این که در سال ۲۰۲۲ با برتری برابر اوکراین توانست برای دومین بار طعم صعود به جام جهانی را بچشد.
هری ویلسون، هافبک فولام گفت: بازی ولز مقابل انگلیس یک بازی بزرگ است، مهم نیست در کجا باشد. این بار دو تیم در جام جهانی بازی می‌کنند و به همین خاطر بازی بیش از همیشه حساس خواهد بود. ما با اعتماد به نفس به آنجا خواهیم رفت و دلیلی وجود ندارد که نتوانیم مقابل انگلیس نتیجه بگیریم.  همه ما بازیکنان ولز در تیم ملی انگلیس دوستانی داریم. من  در تیم ایالات متحده هم چند دوست دارم. ما کمی در مورد جام جهانی شوخی خواهیم کرد، اما زمانی که این بازی‌ها شروع شود، ۹۰ دقیقه مقابل هم خواهیم بود. من تمام تلاشم را برای ولز انجام خواهم داد و آن‌ها نیز تمام تلاش‌شان را برای کشورشان انجام خواهند داد.
ولز که هفته گذشته مقابل لهستان شکست خورد، دومین شکست خود در لیگ ملت‌ها را در روز چهارشنبه متحمل شد،  ضربه سر ووت وهورست در وقت پایانی باعث پیروزی ۲ بر یک هلند در کاردیف شد. این اولین باخت خانگی ولز از نوامبر ۲۰۱۸ بود، به این ترتیب رکورد ۱۹ بازی بدون شکست این تیم در خانه به پایان رسید.
ویلسون گفت:  فکر می‌کنم ما در شرایط خوبی هستیم، ترکیب خوبی از جوانی و تجربه در تیم ملی ولز داریم. ما با اعتماد به نفس به جام جهانی می‌رویم و آماده مقابله با هر تیمی هستیم. ما در سال‌های اخیر بازی‌های زیادی با بلژیک داشته‌ایم. در دیدار بعدی هم دوباره با هلند بازی خواهیم کرد. باید از این دیدارهای بزرگ درس گرفت. 
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.