×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۱ برای همسان سازی منابعی پیش بینی شد، ۱۵ هزار ملیارد تومان برای بازنشستگان کشوری و لشکری و برای بازنشستگان تامین اجتماعی تصویب شد.
به گزارش کیوسک خبر، حمیدرضا حاجی بابائی گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۱ برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی منابعی پیش بینی شد، ۱۵ هزار ملیارد تومان برای بازنشستگان کشوری و لش|کری و برای بازنشستگان تامین اجتماعی درقالب پرداخت بدهی دولت به این سازمان تصویب شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: امیدواریم دولت در چارچوب قانون بودجه توجه ویژه ای به این عزیزان داشته باشد. در قانون همسان سازی اصلاح احکام و پرداخت و افزایش حقوق باید انجام بپذیرد و اینک دولت برای تمامی کارمندان افزایش تکمیلی داشته باشد بنظر ضروری میرسد، فشار تورمی زندگی کارکنان دولت را مشکل کرده است انشاالله دولت درحد وسع و توان یاری رسان کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری باشد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بازار،وی در پاسخ به این سئوال که ایا کمک مطرح شده، افزایش حقوق است یا کالابرگ، گفت: اینکه این کمک، افزایش حقوق یاکالابرگ باشد، هیچ تصمیمی تاکنون گرفته نشده است. دولت برای اصل وفرعش باید تصمیم بگیرد و به قانون تبدیل کند. من درمصاحبه ای گفتم کارشناسان معمولا شقوق مختلف رابررسی می کنند من نظری ندادم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.