×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ورود مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و پارک دانشگاه شریف به سطح جدیدی از همکاری‌ها

تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف با هدف ارتباط هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه، صبح امروز منعقد شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین تفاهم همکاری بین مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران و پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز با حضور روسای دو مجموعه در مرکز نوآوری همراه اول (MCI Lab) برگزار شد.

این تفاهم نامه با توجه به اهمیت ارتباط هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه و در راستای رفع نیازهای فناورانه همراه اول، جهت دهی فعالیت‌ مجموعه های پژوهشی و فناوری دانشگاه به رفع نیازهای اساسی صنعت و بهره مندی از توان تخصصی دانشگاه صنعتی شریف منعقد شده است.

در راستای پیاده سازی اقدامات نوآورانه و فناورانه مرتبط با این تفاهم نامه، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف متعهد به فراهم سازی شرایط لازم برای جذب استعدادها، کارآموزان و تیم های مستعد در مرکز نوآوری و مرکز تحقیق و توسعه اپراتور اول تلفن همراه شده است.

همکاری با مرکز نوآوری در زمینه فعال کردن میزهای تخصصی فناوری نظیر راهکارهای دیجیتال، هوشمندسازی و شبکه های نوین از جمله بخش های دیگر این تفاهم نامه است.

اعطای گرنت فناوری به اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف در راستای حل نیازهای فناورانه همراه اول و فعالسازی مرکز نوآوری از طریق فعالیت های مختلف از قبیل ارائه خدمات به شرکت های دانش بنیان و تیم های استارتاپی نیز بخشی از تعهدات مرکز تحقیق و توسعه همراه اول است.

وحید شاه منصوری، رییس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این نشست با بیان اینکه طی دو سال گذشته فعالیت های مشترک با دانشگاه شریف، بیشتر متمرکز بر استفاده از ظرفیت اساتید و دانشجویان این دانشگاه بود، اظهار کرد: افق نگاه مان در همکاری های پیش رو، به سمت بهره برداری از ظرفیت های نوآوری موجود در پارک و شرکت های مستقر در آن است.

مجید دهبیدی پور، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف نیز ضمن تقدیر از حضور همراه اول به عنوان پیشران نوآوری کشور در این مرکز نوآوری، اظهار کرد: خود ما نیز بسیار راغب و متقاضی حضور رهبران و پیشرانان فناوری در این مراکز هستیم زیرا در تدوین طرح های دانشجویان و اساتید دانشگاهی و جهت دهی به شرکت های دانش بنیان و نوپا بسیار کمک کننده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.