×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ورزشگاه صیدا آماده میزبانی از ایران/ احتمال بسیار ضعیف حضور هواداران

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از البناء، تیم ملی فوتبال لبنان در دو بازی بعدی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به ترتیب برابر ایران و امارات به میدان برود.
لبنان میزبان این دو بازی است و تلاش های این کشور سرانجام جواب داد و بعد از ۴ بازی قبلی خارج از خانه در این دو دیدار، در خانه از حریفان خود پذیرایی خواهد کرد.
ورزشگاه صیدا در جنوب لبنان میزبان این دو بازی حساس شده است. منابع مطلع در فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کردند که این ورزشگاه آماده میزبانی شده است به طوری که هم VAR در آن نصب شده و هم دوربین های فیلمبرداری و سایر امکانات برای پخش زنده یک بازی.
روزنامه البناء لبنان نوشت: دیدار برابر ایران حتما در صیدا برگزار می شود اما درباره بازی با امارات با توجه به تنش اخیر در روابط دو کشور گمانه زنی های وجود دارد البته هنوز چیزی از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال لبنان اعلام نشده و این نشان می دهد که همچنان طبق تصمیم قبلی بازی با امارات هم به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد.
این روزنامه لبنانی درباره احتمال حضور هواداران در این دو بازی نوشت: فدراسیون فوتبال لبنان در حال رایزنی با طرف های ذی ربط در این زمینه است اما شانس حضور هواداران در این شرایطی که چند کشور عربی سفرای خود را از لبنان فراخوانده اند بسیار ضعیف است.
لبنان از ۴ بازی قبلی خود در انتخابی جام جهانی ۵ امتیاز کسب کرده و در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.