×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
واگذاری ۱۱۲ تن کالا به بازار داخلی توسط اموال تملیکی ایلام

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، عمران علی محمدی رییس کل دادگستری و عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام طی هفته جاری از انبارهای اموال تملیکی این استان بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان وضعیت ساماندهی انبارها و نحوه تعیین تکلیف کالاها قرار گرفتند.

در حاشیه این بازدید نجم‌الدین موسی‌نژاد رییس اداره اموال تملیکی استان ایلام ضمن بیان چالش‌های پیش روی این مجموعه در زمینه تعیین تکلیف کالاهااظهار کرد: مجموعه اموال تملیکی ایلام طی یک سال گذشته با اقدامات موثر و تعامل سازنده با مراجع رسیدگی‌کننده و سازمان‌های ذیربط، رشد ۳۵ درصدی فروش اموال منقول و ۲۲۰ درصدی فروش اموال غیرمنقول را به ثبت رسانده است.

وی افزود: همچنین طی ۱۰ ماهه اخیر معادل ۱۱۲ تن انواع دام زنده، نهاده‌های دامی، میوه و تره‌بار، گوشت مرغ و تخم مرغ به ارزش بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال به اصناف فعال در بازار و تولیدکنندگان داخل استان واگذار گردیده است.

در همین راستا رییس کل دادگستری و دادستان استان ایلام نیز وضعیت انبارها و اقدامات صورت گرفته در جهت تعیین تکلیف پرونده‌ها در این مجموعه را مطلوب ارزیابی نموده و خواستار تسریع در تعیین تکلیف کالاها به ویژه کالاهای سریع الفساد و سلامت محور مورد نیاز بازار داخلی شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.