×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
واکنش مدیر دورتموند به انتقال هالند به بارسلونا

به گزارش کیوسک خبر به نقل از بیلد، به نظر می رسد که جدایی ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند در تابستان قطعی است. این بازیکن نروژی نمایشی خیره کننده در دورتموند داشت و چندین مشتری بزرگ دارد.
مایکل زورک، مدیر بوروسیا دورتموند در واکنش به پیوستن این بازیکن به بارسلونا گفت: ما دیروز تبادل نظر کردیم. موضع ما کاملاً واضح است. من خیلی خیلی راحت در این مورد صحبت می کنم زیرا می دانم چه می خواهیم. 
روزنامه اسپانیایی اسپورت در گزارشی از ملاقات پدر ارلینگ هالند و نماینده مینو رایولا با خوان لاپورتا ، رئیس باشگاه بارسلونا خبر داد و شایعات انتقال دوباره به اسپانیا را دامن زد. به نظر می رسد کاتالان ها به مهاجم نروژی علاقه مند هستند ، اما دورتموند نمی خواهد تابستان امسال تسلیم این انتقال شود. 
هالند از اظهارنظر درباره آینده خود پرهیز می کند
هالند در ژانویه ۲۰۲۰ با پرداخت ۲۰ میلیون یورو از ردبول سالزبورگ به دورتموند منتقل شد و از آن زمان با ۴۹ گل در ۴۹ بازی خود را به عنوان بازیکنی گلزن نشان داد. به دلیل عملکرد قوی او ، ارزش بازار این جوان ۲۰ ساله در سال گذشته اکنون  به ۱۱۰ میلیون یورو  رسیده است و این در حالی است که قرارداد او با دورتموند تا سال ۲۰۲۴ ادامه دارد.
او در ابتدای فصل گفت:‌لیگ قهرمانان مهمترین تورنمنت است  و من از خودم انتظار دارم که هر فصل تا پایان دوران حرفه ای ام در آنجا بازی کنم. لیگ قهرمانان برای من خاص است. دورتموند  در حال حاضر در مکان پنجم بوندسلیگا است و روز شنبه در دیداری حساس به مصاف تیم چهارم  یعنی اینتراخت فرانکفورت می رود.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.