×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
واریز سود صندوق گنجینه زرین شهر

سود دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر معادل ۲۰٫۹درصد سالانه، به حساب سرمایه گذاران واریز گردید.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه تمدن ، در حال حاضرصندوق گنجینه زرین شهر به عنوان بزرگترین صندوق مشترک سرمایه گذاری کشور، دارایی بالغ بر ۵۰۴هزار میلیارد ریال را تحت مدیریت دارد .

این صندوق با ماهیت درآمد ثابت بوده که ازمهرماه سال ۹۰ فعالیت خود را تحت مدیریت تامین سرمایه تمدن آغاز کرده است . ضامن نقدشوندگی این صندوق بر عهده بانک شهر می باشد.

بنابر این گزارش ، صندوق‌های درآمدثابت عمده‌ی دارایی‌های خود را در اوراق با درآمدثابت و سپرده بانکی(حداقل ۷۰ درصد) و مابقی را در سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند. با توجه به نوع سرمایه‌گذاری، این صندوق‌ها برای افرادی مناسب هستند که ریسک‌گریز بوده و مایل هستند دریافتی دوره‌ای به عنوان سود داشته باشند.

سرمایه گذاران جهت سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهرمی توانندبه تمامی شعب سوپر مارکت های مالی شرکت تامین سرمایه تمدن و یا به صورت آنلاین از طریق مرکز سرمایه‌گذاری آی بی شاپ به ادرس www.ibshop.irمراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.