×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

طی یک دهه اخیر با توجه به افزایش چشمگیر رقابت در حوزه خدمات مختلف، به خصوص بانکی، و با توجه به ماهیت یکسان آن‌ها، مسئله باشگاه مشتریان برای بانک‌ها از اهمیت بالایی بین مشتریان قرار گرفت. به طوری که باشگاه مشتریان یک روش مفید برای بانک‌هایی که خواهان افزایش وفاداری مشتریان و ایجاد روابط بلند مدت با آن‌ها هستند به شمار می رود. مشتریان بانک‌ها زمانی که به عضویت باشگاه قرار می گیرند، از خدمات ویژه‌ای برخوردار می شوند. همچنین به طور کلی مبحث مشتری مداری و حفظ ارتباط طولانی مدت با آن‌ها، از مسائل بسیار مهم هر سازمان و نهادی به نظر می‌رسد. در همین راستا، بانک ایران زمین هم سعی کرده در حوزه مشتری مداری و حفظ روابط طولانی مدت با مشتریان متمرکز شود و خدمات متنوع‌تر و بهتری را به آن‌ها ارائه دهد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از دیوان اقتصاد، بانک ایران‌ زمین با راه‌اندازی باشگاه مشتریان این امکان را به مشتریان جدید و قدیمی داده تا با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک و افزایش مانده موجودی به کسب امتیاز و افزایش رتبه خود بپردازند، و امتیازهایشان را در انواع سبد هدایای نقدی، غیر نقدی، خدماتی،قرعه کشی، احسان و نیکی، بازی و سرگرمی هزینه نمایندهمچنین در سالهای اخیر رشد تکنولوژی و رشد استفاده شبکه های اجتماعی شرایط جدیدی را در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد کرده است، مشتری امروز انتظار دارد خدمات را در همان جایی که حضور دارد دریافت کند، در واقع بانک ایران زمین اعتقاد دارد به عنوان ارائه کننده سرویس باید سراغ مشتری برود.

نحوه عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، کافیست به یکی از شعب بانک مراجعه و نسبت به افتتاح اولین حساب اقدام نمایید، پس از ۲۴ ساعت به خانواده بزرگ باشگاه مشتریان بانک ایران زمین پیوسته و پس از آن می توانید با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک، افزایش مانده سپرده و مشارکت در رویدادها به کسب امتیاز بپردازید.

امتیاز های کسب شده قابلیت صرف در انواع سبد هدایای نقدی و غیر نقدی، خرید شارژ تلفن همراه ،شرکت در قرعه کشی و همچنین بازی و سرگرمی را خواهد داشت. چنانچه هم اکنون مشتری بانک ایران زمین هستید، الزامی به افتتاح حساب جدید نبوده و از طریق مانده سپرده های خود و استفاده هر چه بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، میتوانید امتیاز کسب نمایند.

روش دریافت نام کاربری و رمز عبور باشگاه مشتریان

کلیه مشتریان بانک ایران زمین می توانند با ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۹۰۵ نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور خود اقدام نموده و از طریق سامانه اینترنتی به آدرسhttps://club.izbank.ir/ نظاره گر عملکرد خود در باشگاه مشتریان بانک ایران باشند و پس از ورود به پنل کاربری از خدمات جذاب باشگاه مشتریان بانک ایران زمین لذت ببرید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.