×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول گفت: نهمین مزایده سراسری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با ارزش پایه ۱۵۰۰ میلیارد تومان از روز دوشنبه ۱۱ دی ماه برگزار می شود.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی اظهار کرد: نهمین مزایده سراسری سازمان با ارزش پایه ۱۵۰۰ میلیارد تومان از روز دوشنبه ۱۱ دی ماه و کلیه متقاضیان می توانند پس از بازدید از سایت سازمان،به آدرسwww.tamliki.ir و یا مراجعه به سامانه “ستاد تدارکات ایران” مشخصات و جزئیات کالاهای عرضه شده در مزایده را که در ۱۵۰۰ دسته بندی کالایی است را مشاهده کنند و با مراجعه به انبارهای سازمان در ۳۰ استان کالاها را از نزدیک رویت کنند و پیشنهادات خود را تا روز دوشنبه ۱۸ دی ماه در سامانه “ستاد تدارکات ایران” درج کنند.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول افزود: رمزگشایی و اعلام برندگان این مزایده در روز شنبه ۲۳ دی ماه صورت خواهد گرفت.

وی گفت: در این مزایده کالاهای متنوع و متعددی از جمله خودروی سواری،وسایل راهسازی، تجهیزات الکترونیکی،طلا و ابزارآلات و کالاهای متنوع دیگر عرضه می شود.

غلامی باغی بیان کرد: همچنین بیش از ۱۷۶ دستگاه وسایل نقلیه شامل ۶۷ دستگاه سواری،۴۴ دستگاه اتوبوس،۶۱ دستگاه راهسازی و ۴ دستگاه ماشن آلات راهسازی در این مزایده عرضه می شود که استفاده از آنها می تواند بخشی از نیازهای حمل و نقل،صنایع و معادن کشور را تامین کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.