×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از رسانه مالیاتی ایران، محمد سلمانی، مدیرکل امور مالیاتی کرمان در دیدار با رئیس اتاق اصناف استان ضمن تأکید بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش اداره کل با اتاق اصناف اظهار داشت: ما به عنوان یکی از دستگاه‌های اقتصادی کشور که وظیفه خطیری در حوزه مالیات بر عهده داریم، تلاش می‌کنیم تا با ارائه تسهیلات و تعامل با فعالان اقتصادی به فرمایش رهبری جامه عمل بپوشانیم و در این زمینه موفق باشیم.
وی راه‌ حل خروج از مشکلات کنونی در حوزه اقتصاد کشور را عملیاتی شدن شعار سال عنوان کرد و افزود: اغلب محورهای جهش تولید، همان محورهای رونق تولید است و در این راستا، جهش تولید یعنی افزایش سرعت رونق تولید که به منظور تحقق آن باید به درک مشترکی از مسائل و روش‌ها برسیم .
سلمانی در ادامه با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و پیامدهای اقتصادی ناشی از آن تأکید کرد: حمایت‌های پیش بینی شده دولت برای کاهش اثرات اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری، معطوف به بخش‌های غیردولتی به ویژه بخش خصوصی است.
در ادامه این دیدار، یوسف جعفری، رئیس اتاق اصناف استان کرمان نیز با اشاره به همراهی و نگاه ویژه امور مالیاتی استان به اصناف و اتحادیه‌ها گفت: برای حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا، پیشنهاد ما این است که تسهیلات ویژه مالیاتی به این افراد ارائه شود.
وی خواستار حمایت بیشتر ستاد ملی مبارزه با کرونا از اصناف شد و خاطرنشان کرد : هر چند سلامت جامعه برای صاحبان صنوف مهم است اما باید سازوکاری برای جبران بخشی از آسیب‌های وارده به آنها به دلیل شیوع این بیماری اندیشیده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.