×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نفوذ به بازارهای خرد، از مهمترین استراتژی‌های بیمه معلم در سال ۱۴۰۰

سعید جبلی، نایب رئیس هیئت مدیره بیمه معلم نفوذ به بازارهای خرد را از مهمترین استراتژی‌های بیمه معلم در سال ۱۴۰۰ معرفی کرد و متذکر شد: در سال ۱۴۰۰ بیمه معلم بر روی پرتفوی مستقل و غیرسهامداری تمرکز بیشتری خواهد داشت.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه معلم در حاشیه مجمع عمومی بیمه معلم با اشاره به عملکرد شرکت در سال ۹۹ و برنامه‌های سال ۱۴۰۰ گفت: شرکت بیمه معلم در سال ۹۹ توانست بودجه پیش‌بینی شده را محقق سازد که این تحقق ۱۰۱ درصدی بودجه با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه اقتصادی موفقیت قابل توجهی محسوب می‌شود.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه معلم در ادامه به تمرکز این شرکت بر خدمات آنلاین در سال ۹۹ و تداوم آن در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: بیمه معلم در راستای ضرورت حرکت به سمت تحول دیجیتال و در شرایط شیوع ویروس کرونا بر ارائه خدمات آنلاین به مشتریان چه در حوزه صدور و چه در پرداخت خسارت تمرکز داشت که برای سال ۱۴۰۰ نیز برنامه‌های خود در این زمینه تداوم خواهد بخشید.

وی در ادامه از اصلاح عملکردی شبکه فروش و توانمندسازی نمایندگان در سال ۹۹ خبر داد و گفت: آموزش نمایندگان به صورت آنلاین در سال گذشته در دستور کار قرار داشت که این مهم در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه پیدا می‌کند.

جبلی با تاکید بر ضرورت نوآوری در محصولات گفت: بیمه معلم در حوزه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری توانست محصولات مطلوبی را به جامعه هدف ارائه دهد که پیش‌بینی می‌کنیم در سال ۱۴۰۰ این محصول بتواند کارائی خود را در بازار نشان دهد.

به گفته وی با توجه به استراتژی‌هایی که تعیین شده پیش‌بینی می‌کنیم بیمه معلم در سال ۱۴۰۰ نیز بتواند سودآوری خود را تداوم بخشد.

سعید جبلی ، نایب رئیس هیئت مدیره بیمه معلم نفوذ به بازارهای خرد را از مهمترین استراژیهای بیمه معلم در سال ۱۴۰۰ معرفی کرد و متذکر شد: در سال ۱۴۰۰ بیمه معلم بر روی پرتفوی مستقل و غیر سهامداری تمرکز بیشتری خواهد داشت.

و تاکید داشت: نفوذ در بازار بخصوص در رشته بیمه عمر و سرمایه گذاری و در حوزه سنوات و بازنشستگی از برنامه‌های اصلی بیمه معلم محسوب می‌شود.