×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نظام پیشنهادها در سازمان اموال تملیکی اجرایی می‌شود

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مجید رجبی مدیر طرح و برنامه از اجرایی شدن نظام پیشنهادها در راستای ارتقاء بهره‌وری سازمان خبر داد.

وی در این باره اظهار کرد: با اجرایی شدن نظام پیشنهادها، بستری برای کارکنان فراهم می‌شود که بتوانند نظرات، ایده‌ها و پیشنهادهای خود را در زمینه حل مشکلات، مسائل و بهبود مستمر فعالیت‌های سازمان ارایه نمایند.

وی افزود: اجرایی شدن درست نظام پیشنهادها نتایج مطلوبی از جمله بهره‌گیری از اندیشه و تجارب کارکنان، تسهیل و تسریع امور با دریافت راهکارهای سازنده، شناخت مشکلات و مسائل، گسترش تفکر و کار گروهی و رضایت‌مندی شغلی کارکنان، کاهش هزینه‌های جاری، افزایش کیفیت ارایه خدمات، بهبود رویه‌های اجرایی و در نهایت ارتقاء بهره‌وری سازمان را در پی دارد.
مدیر طرح و برنامه سازمان اموال تملیکی ضمن اشاره به نحوه ارایه پیشنهادها در دو شکل کمی و کیفی تاکید کرد: مهمترین وظیفه این شورا تدوین سیاست‌های کلان اجرای نظام پیشنهادها و راهبری امور کمیته‌های تخصصی شورا است.

رجبی با بیان اینکه ساختار اجرایی نظام پیشنهادها در اموال تملیکی تحت عنوان شورای نظام پیشنهادها و زیر نظر مدیرعامل سازمان است عنوان کرد: مدیر عامل ریاست شورا را برعهده دارد و علاوه بر عضویت قائم مقام سازمان، هر سه معاون نیز در این شورا عضو هستند و دبیرخانه این شورا در دفتر طرح و برنامه سازمان مستقر است.

وی ادامه داد: نظام پیشنهادها دارای سه کمیته تخصصی «بهره برداری و فروش اموال منقول»، «توسعه مدیریت و منابع» و «حقوقی و کمیته اموال غیر منقول» است و جلسات آن به صورت ماهانه و با حضور حداقل دو سوم اعضا قابل تشکیل است. تصمیمات با موافقت نصف بعلاوه یکی از اعضا معتبر خواهد بود، همچنین پاداش‌های نقدی و غیرنقدی بر اساس ضوابط برای ارائه‌کنندگان پیشنهادها در نظر گرفته‌شده است.

رجبی در خصوص زمان اجرایی شدن این نظام عنوان کرد: نظام پیشنهادها به طور کامل تدوین شده و برای اجرایی شدن آن به نرم‌افزار مربوطه نیاز است که آن نیز به زودی مهیا و بلافاصله از طریق اینترانت داخلی سازمان نصب و اجرایی خواهد شد و جامعه مخاطبان آن که کارمندان سازمان هستند می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند؛ همچنین در تلاش هستیم که در صورت امکان نسخه تلفن همراه آن را نیز ارایه دهیم.