×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در نشست هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با گروه حسابرسی، مدیران بخش های مختلف به سئوالات مطرح شده پاسخ دادند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، صبح امروز نشست هیات مدیره سازمان با گروه حسابرسی برگزار شد.

در این نشست سید عبدالمجید اجتهادی عضو هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: امیدواریم تا ۳۱ مردادماه بتوانیم مجمع سازمان را برگزار کنیم.

وی افزود: سازمان در هر صورت شرکت دولتی است باید حسابرسی و مجمع آن برگزار شود.

اجتهادی گفت: ظرفیت بزرگی مجمع دارد که از ظرفیت آن غافل ماندیم در حالی که می توانیم از این ظرفیت برای پیشبرد امور سازمان استفاده کنیم.

عضو هیات مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: در این دو سال اخیر شاید برای نخستین بار باشد که مجمع با حضور اکثر اعضا برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۶ آیین نامه و دستورالعمل در قانون مبارزه با قاچاق برای سازمان پیش بینی شده بود که توسط دولت مصوب شد و آخرین آن حراج برخط خرده فروشی بود که اول مرداد ابلاغ شد.

اجتهادی اظهار کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق هیچ دستورالعملی و آیین نامه ای نداریم که در دولت مصوب نشده باشد این در حالی است که شاید موارد مرتبط با سایر دستگاه ها هنوز پیش نویس آنها به دولت نرفته است.

گفتنی است در این نشست مدیران بخش های مختلف به سئوالات مطرح شده توسط حسابرسان پاسخ دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.