×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

جلسه هم‌اندیشی شعبه گرگان با کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان، موسسات و شرکت‌های حمل و نقل کالای استان گلستان برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این جلسه میرشاهی معاون اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان گلستان، یازرلو رئیس واحد نظارت و مسئولین انجمن صنفی رانندگان شهرستان‌های استان گلستان (کردکوی ، بندرگز، بندرترکمن، آق قلا، گرگان، علی آّباد، خان ببین، رامیان، آزادشهر، گنبد، مینودشت، کلاله و مراوه تپه ) و رئیس و همکاران شعبه گرگان حضور داشتند.
میرحسینی‌نژاد رئیس شعبه گرگان در آغاز این نشست ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه اعلام کرد: حمل‌و‌نقل، ابزار زیرساخت توسعه اقتصادی هر کشور محسوب شده و اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است.
وی همچنین در ادامه به ارائه توضیحاتی در‌خصوص عملکرد شعبه و میزان معرفی‌نامه‌های صادره و مبلغ خسارت پرداختی به بیمه‌شدگان انجمن صنفی رانندگان کامیون و حمل و نقل کالای استان از شروع قرارداد تاکنون پرداخت و بر لزوم مراجعه بیمه شدگان به مراکز درمانی طرف قرارداد با این شعبه تاکید کرد.
در پایان این نشست، بیمه‌گذار رضایتمندی کامل خود از عملکرد شعبه گرگان را در خدمت‌رسانی به بیمه شدگان کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت‌های حمل و نقل کالای استان گلستان اعلام کرد و حاضرین در جلسه به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص قرارداد بیمه درمان تکمیلی با شرکت پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.