×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نشست صمیمی مدیرعامل دخانیات با بیش از ۲۰۰ کارمند در اولین ماه کاری

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر محمد شیخان از ۲۰ آذر بعنوان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران کار خود را در این شرکت آغاز کرد.

وی رسیدگی به وضعیت اقتصادی، معیشت و رفاه کارکنان و کارگران این شرکت را جزو اولویت های کاری خود دانست و در همان روزهای اول کاری اعلام کرد که «درب اتاقم بر روی همه کارکنان و کارگران شرکت باز است».

وی در همین راستا روزهای پنچ شنبه هر هفته را بعنوان روز ملاقات و نشست صمیمی با کارکنان شرکت قرار داد.

مدیرعامل دخانیات علاوه بر نشست صمیمی با خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان شاغل در این شرکت، کارکنان و رابطین استانی هسته گزینش شرکت دخانیات ایران با بیش از ۲۰۰ کارمند و کارگر این شرکت بصورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل دخانیات در این نشست های صمیمی ضمن شنیدن درد و دلهای این افراد، بعضا دستوراتی برای حل مشکلات آنها صادر کرد.

همچنین مدیرعامل دخانیات در اولین ماه کاری خود با حضور در مدیریت های مختلف ستادی (معاونت تولید شامل مدیریت های کشاورزی و فنی و مهندسی؛ معاونت بازرگانی و اقتصادی شامل مدیریت‌های بازاریابی و فروش، تحقیقات بازار و صیانت از محصول؛ معاونت برنامه‌ریزی و تحقیق و توسعه شامل مدیریت های فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه ریزی و بودجه، تحقیقاتی و معاونت مالی و منابع انسانی شامل مدیریت‌های پشتیبانی و امور رفاهی، منابع انسانی و مالی) و مجتمع دخانیات تهران، با کارکنان و کارمندان این بخش ها دیدار و گفتگو کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.