×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نتایج گروه F و I لیگ قهرمانان فوتبال آسیا/ پیروزی پرگل نمایندگاه ژاپن و کره جنوبی

به گزارش کیوسک خبر، مسابقات گروه F و I لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امروز (یکشنبه) برگزار شد که نتایج این بازی ها به شرح زیر است:
گروه F
ویتل ۱ – ۰ کایا
دیدار تیم های ویتل ویتنام و کایا فیلیپین از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ویتل به پایان رسید.
پاتوم ۰ – ۲ اولسان هیوندای
دیدار تیم های پاتوم تایلند و اولسان هیوندای از ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد و در نهایت اولسان توانست با نتیجه دو بر صفر پیروز شود. گل های بازی را کیم مین جون و واکو در دقایق ۳۲ و ۸۷ به ثمر رساندند.
با این نتیج اولسان هیوندای با ۱۸ امتیاز در صدر قرار گرفت و به مرحله حذفی صعود کرد و تیم های پاتوم، ویتل و کایا به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند.
گروه I
یونایتد سیتی ۰ – ۴ تگو
تیم های فوتبال یونایتد سیتی فیلیپین و تگو کره جنوبی از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف هم رفتند که در نهایت تگو با چهار گل پیروز شد. گل های بازی را نیشی، لی کیون هو، ادگار و چونگ چی این به ثمر رساندند.
کاوازاکی ۴ – ۰ بیجینگ گوان
دیدار تیم های کاوازاکی ژاپن و بیجینگ یونایتد چین از ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شد و در نهایت نماینده ژاپن توانست با چهار گل پیروز مسابقه شود.
با این نتایج کاوازاکی ۱۸ امتیازی شد و به مرحله بعد صعود کرد و تگو با ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. همچنین تیم های یونایتد سیتی و بیجینگ یونایتد به ترتیب با چهار و یک امتیاز در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.