×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ناینگولان: اگر دنبال پول بودم به چلسی یا یووه می‌رفتم

به گزارش کیوسک خبر و به نقل از فوتبال ایتالیا، راجا ناینگولان، بازیکن فعلی آنتورپ بلژیک که پس از انتقال به اینتر هرگز نتوانست درخشش قبلی‌اش را تکرار کند، فاش کرد که پیشنهادات چلسی و یوونتوس را رد کرده است زیرا علاقه‌ای به پول نداشت.
راجا ناینگولان گفت: من به پول فکر نمی‌کنم. اگر به پول فکر می‌کردم، شغل بسیار متفاوتی داشتم. بعد از کالیاری می‌توانستم به یووه بروم، یووه  زمانی که در رم بودم مرا می‌خواست، اما نه تنها این، بلکه می‌توانستم به چلسی هم بروم. ما با رم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدیم و متقاعد شدم که بمانم، اما وقتی مونچی آمد، آن‌ها نمی‌خواستند من را نگه دارند. در آن زمان تصمیم گرفتم به اینتر بروم. همیشه ترجیح دادم در باشگاه و شهری بمانم که به عنوان یک بازیکن و یک انسان به خوبی پذیرفته شده بودم.
سرانجام بعد از کش و قوس‌های زیاد راجا ناینگولان از اینتر جدا شد. این هافبک بلژیکی که از رم به اینتر پیوست تنها یک فصل در این تیم بازی کرد. باشگاه اینتر تصمیم گرفت که در تابستان ناینگولان را در فهرست فروش خود قرار دهد و او را به صورت قرضی به کالیاری بدهد.
ناینگولان در رم از بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار تیم بود. او در اینتر هم عملکرد خوبی از خود نشان داد اما به خاطر حاشیه‌سازی و جنجال‌های که داشت مانند ایکاردی در فهرست فروش باشگاه قرار گرفت و در نهایت هم از نرآتزوری جدا شد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.