×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

طی مراسمی با حضور محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران و سیدمحمدحسین ادیانی، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره پارس‌خودرو، شعبه ۸۲۲ این بانک به نام شعبه پارس‌خودرو تغییر کرد.
کیوسک خبر مدیرعامل بانک صادرات ایران در این مراسم گفت: تلاش می‌کنیم دوره تحول بانک صادرات ایران را آغاز کنیم و سهم از بازار بانک را ارتقا بخشیم. تغییر نام این شعبه، انگیزه‌ای برای تجدید دیدار با مدیران و تیم مدیریتی پارس‌خودرو است و برای بانک صادرات ایران مهم است که شریک تجاری خود را در معادله بازرگانی و اقتصادی چگونه انتخاب می‌کند و در فضای کسب و کار اقتصادی، تلاش می‌کنیم در راستای حمایت از تولید در کشور، شرایط برد برد را ایجاد کنیم.
سیفی با یادآوری اینکه امروز در دنیا اغلب شرکت‌های فناوری اطلاعات و نرم‌افزاری، در کنار فعالیت‌های خود، به کار بانکداری نیز می‌پردازند و بزرگترین برندهای دنیا نیز عملیات پولی و بانکی انجام می‌دهند، گفت: با تفکر ۷۰ سال پیش نمی‌توان پیش رفت و امروز با مدل بانکداری نوین، به دنبال تحول جدی برای اصلاح ساختارهای مالی و پولی در بانک صادرات ایران هستیم.

مدیرعامل پارس خودرو در این مراسم با استقبال از اقدام بانک صادرات ایران در تغییر نام شعبه جدید این بانک، با اعلام برخی آمار از عملکرد و تراز مالی شرکت، از بازگشایی درگاه پرداخت پارس‌خودرو در این شعبه خبر داد و افزود: هدف توسعه همکاری پارس‌خودرو با بانک صادرات ایران یک هدف تعاملی است و امید است که تفاهم‌نامه منعقده در این میان منجر به افزایش کمک و حمایت از تولید و صنعت خودرو باشد.
ادیانی افزود: تراز مثبت شعبه پارس‌خودرو قطعاً کمک بزرگی به شرکت است.
در این نشست همچنین تفاهم‌نامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و پارس‌خودرو به مراحل نهایی رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.