×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که نگاه عموم مردم به بیمه های عمر باید از وجه سرمایه گذاری صرف و فقط با هدف کسب سود خارج شود، گفت: مقایسه بازدهی بیمه های عمر با سایر بازارهای موازی، بدون در نظر گرفتن مزایای بیمه های عمر، نادرست است.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، شیما آراء با اشاره به این که بیمه گذاران با خرید بیمه‌نامه عمر اندوخته دار و تشکیل سرمایه، اندوخته های «خرد» خود را مدیریت می کنند، ادامه داد: این در حالی است برای سرمایه گذاری در بازارهای موازی، به سرمایه‌های «کلان» نیاز است.
وی افزود: بیمه های عمر، مجموعه کاملی از سرمایه گذاری و پوشش های بیمه ای هستند، بنابراین افرادی که برای خرید بیمه نامه عمر اقدام می کنند نباید به آن تنها دید سرمایه گذاری داشته باشند.
معاون فنی بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان اظهار کرد: بیمه نامه عمر این امکان را فراهم می کند که افراد، سرمایه های خرد خود را سرمایه گذاری و تقسیط کنند و هرزمان که تمایل داشتند، آن را برداشت کنند.
آراء ادامه داد: شرکت های بیمه به عنوان نهاد مالی با استفاده از متخصصان و مشاوران سرمایه گذاری، منابع ناشی از فروش بیمه های عمر را در محل مناسب و با ثبات، سرمایه گذاری کرده و بیمه گزاران را در سود آن شریک می کنند.
وی افزود: شرکت بیمه سامان نیز طرح های متنوعی در رشته بیمه عمر و زندگی دارد که متقاضیان می توانند برای آشنایی و خرید آنها به شبکه فروش و یا سایت https://life.si24.ir مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.