×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از شعبه مستقل حافظ این بانک با اشاره بر اینکه این شعبه یکی از ۵۵۸ شعبه بانک ملی ایران بوده که به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری تجهیز شده است، گفت: در دو ماه اخیر و از زمان تجهیز شعب این بانک به سامانه نوبت دهی هوشمند، مدت زمان انتظار مشتریان در مراجعات حضوری بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته و بنا داریم تا پایان سال، تعداد شعب هدف را به یک هزار شعبه افزایش دهیم.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا ماهیار با تاکید بر اینکه تاکنون ۲۵ استان کشور به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری این بانک متصل شده اند، افزود: کاهش زمان انتظار و مدیریت ساماندهی مراجعات حضوری یکی از اهداف بانک ملی ایران در راستای تکریم و ارتقای مشتری مداری است که بر این اساس مشتریان می توانند با استفاده از سامانه مذکور، به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و پیش از حضور در شعب، نوبت خود را رزرو کنند.

وی تصریح کرد: در همین راستا و در قالب پلتفرم بله، بحث نوبت دهی غیرحضوری را راه اندازی کردیم و تاکنون نیز استقبال خوبی از سوی مشتریان صورت گرفته است.

ماهیار تاکید کرد: پیش بینی ما این است که بتوانیم تا پایان سال با توجه به استقبال مشتریان و همین طور آمادگی شعب، هم وسعت جغرافیایی و هم تعداد شعب بیشتری را با این سامانه پوشش دهیم تا مردم بتوانند با توجه به افزایش مراجعات حضوری ماه های پایانی سال به شعب، از مزایای این سرویس بهره مند شوند.

عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران ادامه داد: دریافت نوبت غیرحضوری هم بر اساس نزدیک ترین موقعیت جغرافیایی به مشتری و هم بر اساس جست و جوی منطقه و کد شعبه امکان پذیر است. ضمن اینکه اسامی شعب مجهز به سامانه نوبت دهی هوشمند در سایت بانک ملی ایران و پلتفرم بله قابل دسترسی هستند.

لازم به ذکر است، ارایه خدمات هوشمند نوبت دهی، ارایه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری، ارایه گزارش های مدیریتی برخط و منعطف و استفاده از نسل جدید سیستم نظرسنجی از مهم ترین مشخصات سامانه هوشمند نوبت دهی پارس بانک ملی ایران است.

دکتر ابوالقاسم صادقی مدیرعامل شرکت پارس تکنولوژی سداد نیز در این بازدید با تاکید بر اینکه خدمات الکترونیک و غیرحضوری یکی از ابزارهای تسهیل و روان سازی خدمات بانکی است، گفت: یکی از گلوگاه های این مهم، مدیریت نوبت و مراجعات مشتریان است و از آنجا که بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانک های کشور، سهم بالایی در مراجعات حضوری مشتریان به شعب را داراست، سرویس جدید نوبت دهی هوشمند را از طریق پیام رسان بله راه اندازی کردیم تا مشتریان در موعد مقرر و با کم ترین معطلی سرویس مورد نظر خود را در شعبه دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در بازار صنعت بانکی کشور این خدمت در مقایسه با خدمات مشابه سایر بانک ها، فراگیرترین وسعت و گستره را داراست و به تجهیزات سخت افزاری خاصی وابسته نیست، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که این خدمت به پوشش حداکثری برسد و در چند ماه آینده تمام شعب بانک ملی ایران یا شعب پر تردد که بالغ بر یک هزار شعبه هستند، بتوانند از این خدمت بهره مند باشند.

قربانی مدیر نرم افزار شرکت پارس تکنولوژی سداد نیز درباره نحوه نوبت گیری آنلاین از طریق اپلیکیشن بله گفت: برای دریافت نوبت آنلاین باید به منوی بانک من رفته و سپس بازوی نوبت دهی ملی را انتخاب کنید. با شروع به فعالیت این بازو، گزینه دریافت نوبت از شعبه فعال خواهد شد.

وی ادامه داد: به طور نمونه، برای دریافت نوبت می توان کد شعبه یا نام آن را وارد کرد. در مرحله بعد مشخصات شعبه، تعداد باجه های در حال خدمت رسانی و مدت زمان پاسخگویی هر باجه مشخص می شود که می توان به مرحله رزرو نوبت رفت. سپس با وارد کردن کد ملی و شماره همراه، صف های فعال و در حال خدمت رسانی شعبه همانند صف دریافت و پرداخت نمایش داده می شود که پس از انتخاب صف، زمان و شماره نوبت اطلاع رسانی خواهد شد. در مرحله آخر هم زمانی که مشتری در شعبه حضور می باید، باید گزینه اعلام حضور در شعبه از سوی کاربر فعال شود و با این اقدام، نوبت اخذ شده توسط باجه در صف فراخوانی قرار می گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.