×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معاون برنامه ریزی و تحقیق و توسعه شرکت دخانیات ایران معرفی شد

معاون برنامه ریزی و تحقیق و توسعه شرکت دخانیات ایران معرفی شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل‌ شرکت دخانیات ایران، مراسم معارفه معاون برنامه ریزی و تحقیق و توسعه شرکت دخانیات با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران ستادی شرکت برگزار شد.

محمد شیخان در این مراسم با بیان اینکه مسئولیت ها در هر حوزه ای باید نتیجه بخش باشد، اظهار داشت: باید به سبکی رفتار کنیم که به تعالی برسیم و پرسنل از حضور ما به آرامش برسند.

وی با بیان اینکه از فرصت خدمت باید برای پیشرفت و ایجاد تغییرات مثبت در روند کاری استفاده کرد، افزود: شرکت دخانیات وقتی اثرگذار خواهد بود که به مسئله ی اشتغال و رونق اقتصادی کشور کمک کند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه ما دنبال تحول اساسی و بنیادی در این شرکت هستیم، اذعان داشت: مجموعه مدیریتی باید قالب ساختاری را به گونه ای تغییر دهند که خروجی اثر بخشی را شاهد باشیم.

شیخان با تاکید بر اینکه دخانیات باید بازیگر اصلی صنعت دخانیات در کشور باشد، گفت: فرصت حضور جوانان در لایه های مدیریتی کشور یک فضای جدیدی را ایجاد کرده است.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر امیر مهاجر (مشاور عالی مدیرعامل) که با حفظ سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و تحقیق و توسعه بود، تقدیر بعمل آمد و دکتر جواد خوش منظر فاروجی به سمت معاون برنامه ریزی و تحقیق و توسعه شرکت دخانیات ایران منصوب و معرفی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.