×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

علی رسولیان طی مراسمی با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو، به عنوان مدیر جدید مجتمع سنگ آهن سنگان معارفه شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، امروز با حضور محمد رضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو و نیز اعضای هیات اجرایی مجتمع، رسولیان سمت مدیریت مجتمع سنگ آهن سنگان را برعهده گرفت.

در این برنامه موثقی نیا ابتدا از اقدامات انجام شده در طول یکسال مدیریت محمد گل محمدی تقدیر به عمل آورد و در ادامه بر نقش آفرینی بیشتر این مجتمع در تامین خوراک واحدهای فولادی به ویژه حرکت در مسیر طرح جامع فولاد تاکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت این مجتمع در آینده صنایع فولادی کشور، گفت: برنامه های اکتشاف، باطله برداری و توسعه زیرساخت ها در اولویت برنامه های سنگان قرار گیرد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو تصریح کرد: این مجتمع امروزه میزبان سرمایه گذاران بزرگ فولاد کشور است و ضرورت دارد برای افزایش ذخایر فعلی، برنامه های جدیدی ارایه شود.
موثقی نیا به مجاورت این معدن با کشور افغانستان اشاره کرد و گفت: توسعه اکتشافات و همکاری با افغانستان برای تعمیق فعالیت های معدنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رئیس هیات عامل ایمیدور گفت: با توجه به سوابق اجرایی دکتر رسولیان، انتظار توسعه روزافزون مجتمع و رفع چالش های فعلی را داریم.
رسولیان پیشتر سمت های مختلفی از جمله معاونت وزیر صمت و مدیر عاملی شرکت شهرک های صنعتی ایران و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی را بر عهده داشت.
در این برنامه، گل محمدی با ارایه گزارشی، اظهار داشت: طی یک سال مدیریت در این مجتمع میزان اکتشاف ۲۳۰درصد، باطله برداری ۱۰۳درصد، فروش دانه بندی سنگ آهن ۱۳۳درصدی و وصول مطالبات ۲۷۵درصد نسبت به دوره یکسال پیش از آن، رشد کرده شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.