×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مصوبات جلسات هیأت مدیره‌ی نصر تهران در زمستان ۱۴۰۰

هیأت مدیره‌ی دوره ششم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، مصوبات نشست‌های برگزار شده‌ی خود در زمستان ۱۴۰۰ را منتشر کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در سی و یکمین جلسه‌ی هیأت مدیره‌ی این سازمان در رابطه با برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده بحث و تبادل نظر شد. در نشست سی و دوم اعضای هیأت مدیره موافقت خود را با انتخاب فرزاد یاوری به عنوان رئیس جدید کمیسیون بسته‌های نرم‌افزاری کاربردی اعلام کردند. همچنین در این نشست مقرر شد در راستای انجام وظایف صنفی نصر تهران از برخی از نصرها در استان‌های کم‌برخوردار حمایت کند.

در جلسه‌ی سی‌وسوم هیأت مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، آیدین عدالت، عضو هیأت مدیره و رئیس رسته‌ی سخت‌افزار و ارتباطات گزارش کاملی از فعالیت‌های انجام شده در این رسته ارائه کرد.

در نشست سی و چهارم محمدرضا قلعه‌نوی، عضو هیأت مدیره و رئیس رسته‌ی خدمات فناوری اطلاعات و علیرضا خداکرمی، دبیر رسته گزارش کاملی از اقدامات انجام شده در این رسته از بدو تاسیس ارائه دادند. همچنین در این جلسه محمدرضا قلعه‌نوی پیشنهاد «در اختیار قرار گرفتن سامانه‌ای برای مکاتبات با هدف ثبت و رصد مکاتبات سازمانی که توسط اعضای هیات‌مدیره نیز قابل استفاده باشد» را طرح کرد که با موافقت سایر اعضای هیأت مدیره همراه شد.

در بخش دیگری از این نشست، احسان زرین‌بخش، عضو هیأت مدیره‌ی نصر تهران گزارشی از اقدامات و نامه‌نگاری‌های انجام شده با وزارت صمت به منظور صدور بخشنامه توسط قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ارائه کرد. مجید اورعی، دیگر عضو هیأت مدیره نیز از جلسه کمیسیون قوانین و مقررات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و اقدامات انجام شده درخصوص اصلاح اساسنامه گزارشی ارائه کرد.

در سی و پنجمین جلسه‌ی هیأت مدیره‌‎ی نصر تهران، پیشنهاد نام‌گذاری ساختمان دبیرخانه‌ی نصر تهران به نام شادروان آزاده داننده از سوی علیرضا کشاورز جمشیدیان، دبیر سازمان مطرح شد و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

همچنین در این جلسه مجید اورعی، رئیس رسته‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار مرام‌نامه‌ی تهیه شده توسط این رسته را مطرح کرد. او همچنین پیشنهاد حضور در نمایشگاه‌های تخصصی را طرح و در این رابطه توضیحاتی ارائه کرد و گفت به منظور توسعه بازار برای اعضای سازمان، در نمایشگاه‌هایی که به شکل اکوسیستمی برگزار می‌شود، تسهیلاتی برای حضور اعضاء به شکل پاویون درنظر گرفته شود. در نهایت مقرر شد در صورتی که این موضوع برای سازمان بار مالی نداشته باشد و در عین حال عدالت برای حضور در نمایشگاه‌ها نیز برقرار باشد، این اقدام انجام شود.

در بخش دیگری از این نشست، اورعی، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط رسته‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار در پاییز ۱۴۰۰ ارائه کرد.

در آخرین نشست هیأت مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در سال ۱۴۰۰ نیز آیدین عدالت درخصوص پیش‎‌نویس مرام‌نامه تهیه شده برای فعالان حوزه صندوق‌های مکانیزه فروشگاهی و فناوری‌های وابسته توضیحاتی ارائه کرد و هدف از تهیه این مرام‌نامه را شفاف‌سازی و سالم‌سازی عرصه رقابت در این حوزه دانست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.