×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
مشکل بزرگ اتلتیکومادرید

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مارکا، اتلتیکومادرید مانند یک هواپیما اوج گرفت تا صدرنشینی در لالیگا را به خود اختصاص دهد و در رویای یک فصل باشکوه بود اما همه چیز پس از تساوی مقابل سلتاویگو متفاوت شد. آن گل سلتا در وقت های اضافه که موجب شد بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان برسد آغاز گر یک آمار منفی برای تیم دیگو پابلو سیمئونه بود. 
اتلتیکو در ۱۰ بازی آخرش تنها توانست سه پیروزی برابر گرانادا، ویارئال و اتلتیک بیلبائو به دست آورد و با تساوی مقابل لوانته، رئال مادرید و ختافه اختلاف امتیاز قابل توجهی که ایجاد کرده بود را از دست داد. این تیم همچنین برابر لوانته شکست را تجربه کرد. روند نزولی روخی بلانکو در لیگ قهرمانان اروپا هم دیده شد و در دو بازی رفت و برگشت برابر چلسی شکست خورد تا همچنان فتح این جام یک رویا برایش باقی بماند. 
حذف از لیگ قهرمانان موجب شد مشکل بزرگ اتلتیکو در این فصل آشکار شود. روخی بلانکو از هفت بازی مقابل تیم های بزرگ تنها توانست بارسلونا را شکست دهد. دیگر بازی ها برابر چلسی، بایرن و رئال مادرید با چهار شکست و دو تساوی همراه شد. اتلتیکو در اروپا دیگر قرار نیست بازی کند اما نباید فراموش کند که در لالیگا صدرنشین است و قرار است در بازی های بزرگ سرنوشتش مشخص شود. 
تیم سیمئونه چهار هفته به پایان لالیگا در نوکمپ به مصاف بارسا خواهد رفت. این سه امتیاز می تواند در تعیین تیم قهرمان اهمیت زیادی داشته باشد اگر دو تیم همه بازی های قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته باشند. روخی بلانکو پس از دیدار برابر آلاوس با سویا و رئال بتیس بازی می کند.
آمار بد اتلتیکو در ۱۰ بازی اخیر که تنها با سه پیروزی همراه شد ضعف این تیم را در خط حمله و دفاع نشان داد. قرمز و سفیدپوشان در چهار بازی گلزنی نکردند و لوییس سوارس با چهار گل برترین گلزن تیم بود. نکته عجیب در رابطه با تیم مادریدی از دست دادن ویژگی همیشگی اش بود.
یان اوبلاک تنها در دیدار برابر ویارئال و ختافه دروازه اش را بسته نگه داشت و در بازی های دیگر یازده گل دریافت کرد. این درحالی بود که اتلتیکو پیش از این در ۱۶ هفته تنها شش بار دروازه اش باز شده بود. 
 انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.