×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مسی گلزن‌تر از رونالدو، هالند و ام‌باپه در سال ۲۰۲۱

به گزارش کیوسک خبر به نقل از آس، لیونل مسی مانند بارسلونا روزهای خوشی را سپری می‌کند. ستاره آرژانتینی از شروع سال ۲۰۲۱ توانسته است ۱۹ گل در ۱۹ بازی به ثمر برساند: ۱۲ گل در ۱۶ بازی لالیگا، دو گل در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا و یک گل در کوپا دل ری. او تنها در سوپرجام اسپانیا ناکام ماند و نتوانست گلی به ثمر برساند و در روز شکست تیمش اخراج هم شد.
مسی در سال جاری آمار فوق العاده‌ای در گلزنی داشته و عملکردش بهتر از ارلینگ هالند بوده است. مهاجم دورتموند در ۱۷ بازی ۱۶ گل به ثمر رساند. بازیکن نروژی در ۱۳ بازی بوندسلیگا یازده بار گلزنی کرد. چهار گل در دو بازی لیگ قهرمانان و یک گل در جام حذفی آلمان به ثمر رساند. 
مسی تنها از هالند برتری ندارد. مهاجم آرژانتینی همچنین از کیلیان ام‌باپه با ۱۶ گل در ۱۷ بازی (هشت گل در لیگ یک فرانسه، چهار گل در لیگ قهرمانان و چهار گل در جام حذفی) بهتر عمل کرده است. کاپیتان بارسا از رقیب قدیمی اش نیز پیشی گرفته است. کریستیانو رونالدو در ۲۱ بازی ۱۵ گل به ثمر رساند (یازده گل در سری آ، دو گل در لیگ قهرمانان و یک گل در سوپرجام). 
لئو در یازده هفته اخیر لالیگا ۱۶ گل به ثمر رساند. او در حالی بخش پایانی این رقابت ها را آغاز خواهد کرد که می تواند از فیفا دی به بهترین شکل استفاده کند. به دلیل لغو بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آمریکای جنوبی، مسی می‌تواند نزدیک به دو هفته استراحت کند. او برای بارسلونا ۳۲۷۲دقیقه بازی کرده است که با احتساب بازی های ملی به ۳۶۳۲دقیقه هم می‌رسد.
اکنون می تواند از  فیفا دی مارس به عنوان یک تنفس استفاده کند و با قدرت به کار خود ادامه بدهد. او دهمین فینال کوپا دل ری را پیش رو دارد. اگر قهرمان شود با گاینسا، پرافتخارترین بازیکن بارسلونا با فتح هفت جام برابر می‌شود.
مسی همچنین به دنبال فتح یازدهمین لالیگا دوران ورزشی اش است و می خواهد آقای گل این رقابت‌ها شود. سپس زمان کافی خواهد داشت تا درباره تمدید قراردادش با بارسا تصمیم بگیرد.
انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.