×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: ۱۰۳۸ دستگاه خودرو در مزایده مهرماه این سازمان عرضه می‌شود.

به گزارش کیوسک خبر روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به نقل از فارس، سعید غلامی باغی با اشاره به برگزاری سه مزایده منقول این سازمان در مهرماه اظهار کرد: مزایده سراسری ۲۷۲ در همه استان‌ها برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند از امروز ۱۸ مهرماه از کالاها بازدید و پیشنهاد خود را ارائه کنند.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: مزایده فوق العاده ۵۸۰ نیز مختص همه کالاهای استان هرمزگان است و متقاضیان نیز می‌توانند ۲۰ مهرماه از کالاها بازدید و پیشنهاد خود را ارائه کنند.

غلامی به برگزاری مزایده ۵۸۱ اشاره کرد و گفت: این مزایده به صورت فوق العاده در کلیه استان‌ها برگزار می‌شود و مختص وسایل نقلیه اعم از خودروهای سواری، سنگین و ماشین‌آلات راهسازی است.

عضو هیات مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: تعداد کل خودروهای عرضه شده در سه مزایده مهرماه ۱۰۳۸ است.

وی گفت: ۵۸۰ دستگاه خودروی سواری و ۴۵۸ دستگاه خودروی سنگین و دستگاه ماشین‌آلات راه سازی است.

غلامی تصریح کرد: اکثریت برندهای خودروهای سواری شامل هیوندا، تویوتا و بنز است.

شایان ذکر است در کلیه مزایده های این سازمان که پس از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۳ رمزگشایی می شوند امکان تهاتر دین و طلب با صاحبان کالای متروکه وجود نداشته و کلیه برندگان مزایده ها (اعم از صاحبان کالا و سایر) مکلف به پرداخت کل مبلغ پیشنهادی و سایر وجوه قانونی مربوط می باشند.

برای رعایت عدالت در برخورداری مردم از اموال به تملک درآمده دولت در مزایده‌ها،‌ در سال جاری مزایده‌ها به شکل الکترونیکی و سراسری برگزار می‌شود تا امکان مشارکت آحاد جامعه در این مزایده‌ها فراهم شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.