×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مراسم گرامیداشت هفته بسیج در پاکسان برگزار شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: مراسم گرامیداشت هفته بسیج در شرکت پاکسان با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، فرماندهان لشکری، جانبازان و ایثارگران عضو خانواده بزرگ پاکسان و کارکنان بخش های مختلف این مجموعه برگزار شد.

به گزارش پاکسان نیوز، مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج روز شنبه ششم آذرماه سال جاری با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، فرماندهان لشکری، جانبازان و ایثارگران عضو خانواده بزرگ پاکسان و کارکنان بخش های مختلف این مجموعه برگزار شد.

سردار زارع از فرماندهان سازمان هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران ویژه این مراسم بود.

در این مراسم سردار زارع نقش بسیج را در عرصه‌های صنعت و دفاعی کشور انکار ناپذیر خواند و گفت: ما هر زمان که از تفکر بسیجی استفاده کردیم موفق بودیم و هر زمان که مسئولان ما از این نوع نگرش فاصله گرفتند از دستیابی به موفقیت بازماندیم.

وی ضمن نقل خاطراتی از دفاع مقدس و نقش بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب در دوران پس از جنگ افزود: بسیج چنان با صلابت و با اقتدار در دوران دفاع مقدس در همه عرصه ها حضور یافت که همه معادلات دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ایران را برهم زد.

مراسم گرامیداشت هفته بسیج در پاکسان برگزار شد

سردار زارع در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شماری از شهدای بسیجی جنگ تحمیلی یادآورشد: مبارزه علیه استکبار همچنان ادامه دارد و بسیجیان خالص با درک این موضوع برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی با همه توان به میدان آمدند و برای دستیابی به دانش موشکی با خدا معامله کردند و شهادت در راه خدا را بر گزیدند این حرکت آنها گویای این حقیقت است که امام خمینی به عنوان پایه گذار بسیج میلیونی و مقام معظم رهبری به عنوان باغبان این تفکر، مسیر حرکت را به درستی طرح ریزی نموده اند.

وی در بخشی از سخنان خود بسیج را رمز موفقیت در همه امور برشمرد و یادآورشد: بسیج باید در همه امور بصیرت داشته باشد و همانطور که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره کردند این بصیرت است که آنها را از انحراف از مسیر و اهداف انقلاب باز می دارد.

در ادامه این مراسم از بسیجیان و جانبازان و ایثارگرانی که سابقه حضور در هشت سال جبهه های حق علیه باطل را داشتند تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.

خبرنگار: نداسادات بنی کمالی