×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و آیین تجلیل از روسای شعب منتخب پست بانک ایران برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و آیین تجلیل از روسای شعب منتخب پست بانک ایران با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل ، معاونین ، مدیران امور ، مشاور امور ایثارگران و فرمانده بسیج و روسای شعب برگزیده بانک ؛ روز سه شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد‌.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران ، در این مراسم ابتدا حجت الاسلام آقایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و گرامی مشاور امور ایثارگران بانک در سخنانی با اشاره به اهمیت بزرگداشت روز سوم خرداد ؛ سالروز آزاد سازی خرمشهر از دست متجاوزان بعثی عراق ، بر گرامیداشت رشادتها و یاد و خاطره رزمندگان ، شهدا ، جانبازان و تجلیل از خانواده های آنان تاکید کردند‌.
در ادامه مراسم دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران نیز ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر ، این روز بزرگ را به ملت ایران و خانواده پست بانک تبریک گفت.
در بخش دوم مراسم ، هر یک از روسای شعب منتخب پست بانک ایران به ارائه نظرات دیدگاهها ، نظرات و پیشنهادات خود به منظور پیشبرد بهتر برنامه ها و اهداف بانک و بهبود روند امور و تامین مناسب تر معیشت کارکنان بانک پرداختند.
در ادامه بهمنی عضو هیات مدیره ، معاونین و مدیران امور بانک ؛ پاسخ ها ، دیدگاهها و برنامه مورد نظر خود را در خصوص موضوعات مطروحه توسط روسای شعب منتخب ارائه کردند.
در پایان دکتر شیری در جمع بندی پایانی ، به ارائه رهنمود های لازم پرداخت و در گزارشی روند بهبود عملکرد بانک و ارتقاء وضعیت کمی و کیفی آن را تشریح کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.