×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک ملت در مراسم رونمایی از محصولات فناورانه بانک ملت، از برنامه های این بانک برای کاهش مراجعه حضوری مردم به شعب با توسعه محصولات فناورانه خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی در مراسمی که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد جواد شریف زاده معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد و مدیران ارشد این بانک برگزار شد، ضمن ارائه گزارش عملکرد شش ماهه بانک ملت، با اشاره به برنامه های آتی بانک ملت از انتشار ۲۰۰ میلیون دلار اوراق مرابحه ارزی خبر داد و گفت: علاوه بر انتشار این اوراق، فروش ۸۰۰ میلیون دلار سهام بانک به صندوق توسعه ملی بابت شرکت ملی نفت نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل بانک گفت: تعیین تکلیف ۱۳۰ هزار میلیارد تومان مطالبات نفت به عنوان بزرگترین مطالبات تاریخ شبکه بانکی از جمله برنامه های بانک ملت تا پایان سال جاری است.

دولت آبادی از ایجاد شعبه بانک در کشور چین خبر داد و گفت: ایجاد بانک و شعبه بانک ملت در کشور چین در دستور کار هیات اعزامی به چین قرار دارد.

وی افزود: افزایش سرمایه بانک ملت از ۳۰۰ هزار میلیارد به ۷۱۰ هزار میلیارد نیز به زودی اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل بانک گفت: افزایش سرمایه بانک ملت از۳۰۰ هزار میلیارد به ۷۱۰ هزار میلیارد نیز به زودی اتفاق خواهد افتاد.

مدیرعامل بانک ملت، با اشاره به رونمایی از محصولات فناورانه بانک ملت گفت: طبق بررسی های کارشناسی، ۶۵ درصد مراجعه مردم به شعب برای ۴ عمل واریز، برداشت، پرداخت و صدور کارت است که با اجرای طرح های مختلف فناورانه از جمله ویدئو بانک، این میزان مراجعه کاهش خواهد یافت.

دولت آبادی همچنین گفت: در راستای سیاست های دولت و تاکیدات وزارت اقتصاد در راستای عدالت محوری در اعطای تسهیلات خرد، بانک ملت امکان دریافت غیرحضوری تسهیلات فرزندآوری و ازدواج را از طریق ۷٫۰۰۰ دفتر پیشخوان در سراسر کشور فراهم کرده است و بر این اساس کلیه مراحل از افتتاح حساب تا دریافت تسهیلات به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

شایان ذکر است، سامانه فرابانک، اعطای تسهیلات فرزندآوری و ازدواج از طریق دفاتر پیشخوان دولت، BNPL، صدور و دریافت چک دیجیتال، سفته الکترونیک، اکوسیستم بانکداری باز و چند محصول دیگر به ویترین خدمات بانک ملت افزوده شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.