×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیر منشاء تحول هر سازمانی است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، دکتر علی جمشیدی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این سازمان در جلسه تودیع و معارفه مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین مدیریت امور اداری و پشتیبانی، به اقدامات مثبت صورت گرفته شده در این حوزه اشاره و اظهار کرد: از ابتدای ورود تیم جدید مدیریتی سازمان مهم‌ترین دغدغه و اولویت، اصلاح ساختار بود که طی جلسات مستمر و کارشناسی و تعاملاتی که صورت گرفت، نمودار سازمانی تصویب شد و تقریبا توانستیم تناسبی میان وظایف محوله و ساختار را ایجاد نماییم زیرا متناسب‌سازی قطعاً در تحقق اهداف سازمانی نیز موثر است.

وی افزود: این متناسب‌سازی به‌طور کامل صورت نگرفته زیرا مدیریت اموال تملیکی در استان‌ها هنوز به عنوان اداره‌کل به ثبت نرسیده‌اند که البته پیش‌بینی می‌شود تا پایان سه ماهه ابتدای سال این امر محقق گردد.

دکتر جمشیدی با اشاره به تفکیک بخش منابع انسانی از امور پشتیبانی عنوان کرد: در این زمینه اتفاق اثربخشی افتاد، مهارت‌ و توانمندی‌های یک مدیر در بخش امور پشتیبانی متفاوت از مهارت‌های مورد نیاز در بخش منابع انسانی است.

وی با بیان اینکه «راهبرد اساسی در حوزه توسعه مدیریت و منابع سازمانی صحیح و سریع انجام دادن وظایف محوله است» اظهار کرد: ارتباط هر بخشی از سازمان با مدیران زیرمجموعه بر مبنای قوانین و مقررات و عملکرد تنظیم می‌شود. مدیر یک مجموعه به عنوان کسی که در جایگاهی قرار دارد، تصمیمات وی بر سایر افراد تاثیر گذار خواهد بود. مدیر منشاء تحول است و نه ادامه دهنده آن، بلکه ادامه‌دهنده تحول در واقع مجموعه سازمان است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اموال تملیکی عنوان کرد: تغییر و تحولات بزرگی در بخش رفاهی کارکنان این سازمان شکل گرفت که در ادامه نیز با توجه به ظرفیت‌های درونی و بیرونی که وجود دارد فعالسازی شورای راهبری توسعه مدیریت سازمان به همراه کمیته های ساختار و فناوری های مدیریتی، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی، سرمایه انسانی، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم، مدیریت عملکرد، تدوین و یا بازنگری آئین نامه های مالی، استخدامی، حقوق و دستمزد و جبران خدمات رفاهی و همچنین کمیته طبقه بندی مشاغل در راستای اصلاح و ارتقاء ساختار رفاهی سازمان تشکیل شده است تا بتوانیم بیش از پیش ضمن جلب رضایتمندی حداکثری، بهره‌وری کارکنان را نیز افزایش دهیم.

وی در پایان سخنان خود با استقبال از تغییرات مدیریتی اظهار کرد: همواره معتقدم که گردش شغلی باعث غنای شغل و شاغل می‌گردد؛ چون فرد وقتی در پست جدید قرار می‌گیرد تلاش و کوشش فراوانی از خود نشان می‌دهد تا ایده‌های جدید را به اجرا در بیاورد و همین موضوع باعث خلاقیت، نوآوری و بهبود عملکرد آن سازمان می‌شود.