×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مسعود بادین، مدیر عامل بیمه آسیا در مراسم اختتامیه بیست ‌و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا جایزه ارزشمندترین بازیکن این مسابقات را اهدا کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی والیبال آسیا که در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد، مسعود بادین نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با دعوت به این مراسم، جایزه یوکی ایشیکاوا از ژاپن را به عنوان ارزشمندترین بازیکن این مسابقات، به وی اهدا کرد.

بر اساس این گزارش، بیست‌ و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ایران از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور شهر ارومیه با حضور ۱۷ تیم از کشورهای آسیایی ایران، ژاپن، چین، کره جنوبی، هند، عراق، قطر، هنگ کنک، اندونزی، ازبکستان، تایلند، پاکستان، قزاقستان، چین تایپه، بحرین، افغانستان و بنگلادش و با برگزاری ۴۵ مسابقه در سالن‌های شش هزار نفری غدیر و سه هزار نفری آهن‌دوست برگزار شد.

این گزارش می افزاید، در روز پایانی این رقابت ها، تیم ملی ژاپن مقام قهرمانی مسابقات را به دست آورد و تیم‌های ایران و قطر حائز رتبه دوم (نایب قهرمانی) و سوم شدند.

در این مراسم علاوه بر مدیرعامل بیمه آسیا، کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران، دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا، دبیرکل فدراسیون والیبال، استاندارآذربایجان غربی، روح الله حضرت‌پور رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی و بسیاری از مقام‌های سیاسی و ورزشی استان از جمله مسئولین اهدا کننده جام، مدال و تندیس در مراسم اختتامیه بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.