×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه معلم به اتفاق معاونان فنی و برنامه‌ریزی و توسعه بازار، از شعبه این شرکت در شهر مقدس قم بازدید کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، مفید امینی با حضور در جمع کارکنان و نمایندگان شرکت بیمه معلم در قم، در جریان روند خدمات‌رسانی به مشتریان و عملکرد آنان قرار گرفت.

براساس این گزارش، مدیرعامل بیمه معلم ضمن تشکر از زحمات همکاران و نمایندگان، به تشریح سیاست‌های شرکت و تمرکز بر برنامه‌ریزی و تحقق اهداف الویت‌دار پرداخت و همچنین به انجام بسترسازی برای رشد و توسعه شرکت تأکید کرد.

گفتنی است در پایان این نشست، جابر توان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه بازار بیمه معلم نیز در خصوص ارتقای کلیه سیستم‌های الکترونیکی، مکاتباتی، عملیاتی و اجرایی نمایندگان، مسائلی را مطرح و عنوان کرد تا پایان شهریور، تغییرات چشم‎گیری در خصوص بهبود عملکرد و اقدامات سیستمی نمایندگان صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذکر است مفید امینی و هیأت همراه، در ادامه سفر یک روزه به قم، در جلساتی با بیمه‌گذاران بزرگ این استان، با توضیح اقدامات انجام‌شده در جهت افزایش رضایتمندی بیمه‌گذران و بیمه‌شدگان، بر افزایش کیفیت خدمات به آنان تأکید کرد.

همچنین امینی به منظور قدردانی از زحمات و همکاری‌های دادستانی استان قم، با حجت‌الاسلام مصطفی قاسم‌زاد مؤمن معاون دادستانی این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.