×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

دکتر خورسندیان تاکید کرد: در دولت سیزدهم تاکنون، پیشرفت چشمگیری در شاخص های عملکردی این بانک به چشم می خورد و شاخص هایی همچون گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، ۲۲۵ درصد رشد، وصولی ۱۲۴ درصد، میزان پرداخت ها ۹۲ درصد و صدور ضمانتنامه های ریالی نیز ۸۹ درصد، رشد داشته است.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان که به اتفاق هیأتی متشکل از بیژن اسدی عضو هیأت مدیره، شهاب گرجی معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات، عباس شوقانی معاون راهبری شعب و توسعه کسب و کار، افشین پناهنده مدیر امور حوزه مدیرعامل و محمدحسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان این بانک روز شنبه یازدهم شهریورماه به استان سمنان سفر کرده بود، در دیدار با کارکنان مدیریت استانی این بانک، ضمن تقدیر از تلاش های آنان اظهار داشت: این بانک به عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه تولید و اشتغال کشور همواره در سخت ترین شرایط از جمله شرایط تحریم نیز دست از حمایت طرحهای تولیدی و صنعتی کشور برنداشته است و علیرغم تمام مشکلاتی که وجود داشته به عنوان مشاور و شریک تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور همواره حضوری مؤثر داشته و طرح های بسیاری با تسهیلات این بانک در نقاط مختلف کشور به افتتاح و بهره برداری رسیده اند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن از عملکرد بانک در مورد پرداخت تسهیلات از محل منابع بند الف تبصره ۱۸ تصریح کرد: در مجموع هزار میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال از محل محل منابع بند الف تبصره ۱۸ به طرح های مختلف صنعتی این استان پرداخت شده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن یادآور شد: برای ۱۵ طرح صنعتی در این استان که در سفر ریاست جمهوری مورد پیگیری قرار گرفته اند، مبلغ ۱۰ هزار میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال مصوب و در حال پرداخت می باشد.
وی با اشاره به اهمیت به کارگیری اصول بانکداری اسلامی در بانک ها و مؤسسات مالی کشور، بیان داشت: بانک صنعت و معدن به عنوان بانکی پیشرو در زمینه استقرار نظارت و تطبیق شرعی، اهتمام خود را بر اجرا و انطباق عملیات بانکی بر اساس موازین بانکداری اسلامی قرار داده و در مراسم افتتاحیه سی و سومین همایش بانکداری اسلامی در این خصوص مورد تقدیر قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: بانک صنعت و معدن همواره با ارائه ایده های نو و برنامه های مدون، گام های مؤثری در جهت ارتقاء بهره وری و کارایی در تمام شاخص های عملکردی برداشته است تا زمینه رضایتمندی تمامی مشتریان فراهم شود.
وی در این دیدار به اهمیت جذب منابع به خصوص منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات به طرح های دارای توجیه بیشتر اشاره کرد و افزود: اولویت و هدف بانک در حوزه تخصیص منابع مبتنی بر دانش بنیان بودن، صادرات محور بودن و اشتغال زایی بیشتر است و باید از ظرفیت های بانک در جهت تقویت تولید داخل و توسعه و رونق اقتصادی کشور بهره جست.
بیژن اسدی عضو هیات مدیره نیز ضمن قدردانی از عملکرد مدیر استانی این بانک، عنوان کرد: استان سمنان دارای ظرفیت خوبی برای توسعه صنعتی و معدنی بیشتر است.
وی افزود: تامین نیروی انسانی، مسایل معیشتی همکاران و بهبود وضعیت آنان یکی از دغدغه های مدیران ارشد بانک است که پیشنهادات و نقطه نظرات آنان در این خصوص می تواند راهگشا باشد.
وی از کارکنان این بانک در استان سمنان خواست، تعامل مناسب خود با مشتریان را حفظ کنند و با هم افزایی بیشتر و در قالب یک کار تیمی موفق به نیازها و درخواست های آنان پاسخ دهند و مشتری محوری را سرلوحه تمامی فعالیت های خود قرار دهند.
گفتنی است در حاشیه این جلسه شهرام بذرافشان به ریاست شعبه گرمسار و مهدی کاشانیان به ریاست شعبه شاهرود این بانک منصوب شدند و مراسم معارفه آنان برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.