×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
محدودیت یک‌ماهه فعالیت همه مشاغل به جز گروه یک از ساعت ۱۸ به بعد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از محدودیت یک‌ماهه فعالیت همه مشاغل به جز گروه یک از ساعت ۱۸ به بعد خبر داد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، «علیرضا رییسی» سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: با حضور ریاست جمهوری و همه اعضا جلسه برگزار شد. با خیز جدیدی از بیماری در اروپا و آمریکا روبرو هستیم و وضعیت در کشور ما نیز مطلوب نیست و بیماری رو به افزایش است و همه استان‌ها درگیر هستند. کادر بهداشت و درمان مشغول خدمات رسانی هستند و امیدواریم مردم در این زمینه همکاری و همراهی داشته باشند.

وی ادامه داد: تا ساعت ۱۲ شب جمعه طرح منع ترد در ۲۵ استان برقرار شد و همکاری خوبی صورت گرفت و گزارش‌ها حاکی از همراهی مردم بود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در کشور گفت: یکی از بحث‌های اصلی که ما از روز دوشنبه شروع خواهیم کرد بحث محله‌محور کردن مقابله با کرونا است، ما برنامه‌ای تحت عنوان بسیج محله با همکاری خانواده‌ها و بسیج در محلات آغاز خواهیم کرد که این طرح بسیار جامع است و با همکاری بسیج انجام می‌شود.

وی همچنین از طرح ممنوعیت مشاغل از ساعت ۱۸ خبر داد و گفت: از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر از ساعت ۱۸ به مدت یک ماه هر روز محدودیت اعمال می‌شود و همه مراکز به جز مراکز ضروری تعطیل خواهند شد و صرفا رده‌های شغلی شماره یک مانند آتش‌نشانی و آمبولانس‌ها و.. اجازه فعالیت دارند.

ادامه دارد…

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.